Ogłoszenie numer: 5777847, z dnia 2021-10-22
Jesteśmy Inwestorem Zastępczym.
Reprezentujemy i zabezpieczamy interesy naszych Klientów na każdym etapie realizacji inwestycji od fazy projektowej, przez nadzór inwestorski po odbiór końcowy i rozliczenia.
Project Manager / Koordynator Inwestycji Budowlanych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KI/PMI/10/2021/WAW
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- terminową realizację projektów, zgodnie z dokumentacją techniczną (specyfikacją techniczną, projektem budowlanym), budżetem i harmonogramem, wymaganiami inwestorów
- odpowiedzialność za wynik finansowy powierzonych projektów
- przeprowadzenie procedury odbiorowej
- współpracę z Inwestorem, projektantami, inspektorami nadzoru oraz innymi osobami uczestniczącymi w procesie budowlanym
- raportowanie postępów prac na budowie do Zarządu i Kierownika Biura Projektów
- kompleksowe zarządzanie powierzonymi projektami zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, polskimi normami, zasadami BHP i ppoż.
- koordynowanie prac i współpraca z branżowymi Inspektorami Nadzoru
- prowadzenie narad budowy
Wymagania
- wykształcenie MINIMALNE: licencjat/inżynierskie (preferowany kierunek - budownictwo, zarządzanie projektami)
- doświadczenie na stanowisku Kierownik Projektu, Koordynator lub pokrewne min 2 lata
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- odpowiedzialność i samodzielność
- umiejętność współpracy z Inwestorami i Podwykonawcami
- praktyczna znajomość procedur związanych z inwestycjami budowlanymi
- prawo jazdy kat.B
- komunikatywna znajomość j.angielskiego
- rozpoczęcie współpracy od zaraz
Oferujemy
- umowa o pracę
- niezbędne do pracy narzędzia
- pracę w stale rozwijającej się firmie w zespole profesjonalistów
- stabilną pracę na odpowiedzialnym stanowisku
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę na pełny etat
- świetną lokalizację biura przy przystankach tramwajowych i autobusowych oraz dworcu PKP
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.