Jesteśmy firmą wykonawczą i doradczą sektora energetycznego, projektujemy budujemy dla klientów instlacje fowoltaiczne o mocy od 50kW do 2 MW oraz systemy zasilania.
Posiadamy długą bliską 30-letnią historię na rynku i mamy na koncie kilkaset projektów. Obecnie działamy głównie w obszarze przetargów publicznych, realizując projekty trwające od kilku do kilkunastu miesięcy. Lubimy uczyć się nowych rzeczy i doskonalić umiejętności. Obecnie nasza siedziba znajduje się w Raszynie.
Project Manager / Kierownik Kontraktu
Opis stanowiska:
- Zarządzanie inwestycją od etapu przygotowania wyceny i harmonogramu do końcowego rozliczenia (głównie inwestycje publiczne), głównie na terenie województwa mazowieckiego
- Nadzorowanie prowadzonych prac z obowiązującymi przepisami budowlanymi i branżowymi, w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i budżet przy wsparciu inżyniera i kierownika budowy
- Budowanie trwałych i dobrych relacji z inwestorami oraz podwykonawcami
- Wybór podwykonawców i dostawców oraz negocjowanie warunków współpracy z nimi
- Rozliczanie finansowe kontraktu – kontrola budżetu kontraktu, rozliczanie kosztów budowy
- Przygotowanie umów oraz zleceń przy współpracy z działem prawnym
- Dokonywanie inspekcji jakości prac i standardów realizacji na terenie budów przy wsparciu inżyniera i kierownika budowy
- Niezwłoczne raportowanie niezgodności w realizacji projektów w zakresie odchyleń od budżetu i harmonogramu i podejmowanie odpowiednich działań naprawczych
- Zarządzanie zespołem (bezpośrednio podległym oraz projektowym)
- Wdrażanie narzędzi, standardów i procesów związanych z komunikacją w projekcie
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - wymagamy doświadczenia w realizacji prac ze strony generalnego wykonawcy
- Praktyczna wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania projektami oraz bieżącej kontroli kosztów prac budowlanych
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu relacji międzyludzkich
- Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i logicznego myślenia
- Bardzo dobra znajomość MS Office, mile widziana znajomość programów do zarządzania projektami
- Gotowość do pracy hybrydowej głównie na terenie województwa Mazowieckiego (kilka dni w miesiącu na miejscu realizacji inwestycji, kilka dni w miesiącu w biurze w Raszynie, pozostałe dni możliwe w formie pracy zdalnej)
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość Prawa Zamówień Publicznych będzie dodatkowym atutem
- Znajomość i umiejętność stosowania procedury FIDIC będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Auto służbowe do użytku prywatnego
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o współpracę B2B (możliwość podjęcia pracy również na UoP)
- Atrakcyjny i przejrzysty system premiowy
- Możliwość pracy zdalnej oraz elastyczne godziny pracy
- Elastyczność przy doborze narzędzi
- Bardzo duża samodzielność i realny wpływ na prowadzone projekty
- Wsparcie doświadczonego zespołu
- Praca w środowisku nastawionym na rozwój, zmiany i usprawnienia
- Szkolenia z zakresu Prawa Zamówień Publicznych oraz zagadnień technicznych