młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 godz.
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
3 dni
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
asystent umowa o pracę pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: wsparcie w komunikacji z rodzicami oraz nauczycielami; wsparcie w koordynowaniu, zarządzaniu i realizacji zadań oraz planowaniu wydarzeń szkolnych i wycieczek; wsparcie w przygotowaniu dokumentacji; dbanie o sale i sprzęt IT i inne technologie na terenie placówki; nadzór nad...
Jako Asystent Higieny będziesz zapewniać sprawne funkcjonowanie obszarów produkcyjnych zgodnie z zasadami GMP oraz wymogami FDA, w trosce o najwyższe standardy higieniczne i ciągłość procesów produkcyjnych. Twoje zadania: Aktualizacja i rewizja dokumentacji dotyczącej Zespołu Higieny i...
Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
About the position: The AP Associate plays a key role in ensuring the efficient operation of the Accounts Payable department while maintaining exceptional standards. This position focuses on delivering high-quality services to markets by promptly processing a high volume of incoming invoices,...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Chciałbyś rozwijać się w zarządzaniu projektami? Interesuje Cię marketing internetowy i jesteś zdeterminowany do nauki w tym obszarze? Jeśli Twoja odpowiedź jest twierdząca, to ogłoszenie jest warte Twojej uwagi!
Już dziś możesz zrobić pierwszy krok, by dołączyć do załogi specjalistów w roli:
Project Manager Assistant
Nr. Ref.: PMA1119
Miejsce pracy: Warszawa
TWOJA ROLA:
Wsparcie działu marketingu w realizacji bieżących projektów
Tworzenie harmonogramu działań marketingowych i nadzór nad jego terminową realizacją
Przygotowywanie materiałów marketingowych
Bieżąca współpraca z pozostałymi działami w firmie
Jesteś gotowy na podjęcie tego wyzwania?
NASZE OCZEKIWANIA:
Samodzielność i dobra organizacja pracy
Chęć ciągłej nauki i rozwoju
Skrupulatność, rzetelność, analityczne myślenie
Orientacja na realizację celów
Komunikatywność i umiejętności interpersonalne
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY Z NAMI:
Duża dawka wiedzy i multum cennego doświadczenia
Ciekawe projekty oraz możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się organizacji
Współpraca w genialnej atmosferze, w młodym i kreatywnym zespole
Stabilne zatrudnienie, ale i elastyczny czas pracy
Benefity sportowe i możliwość objęcia prywatną opieką medyczną
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 godz.
Twoim głównym obowiązkiem będzie administracja dokumentacji medycznej, czyli: przyjmowanie i realizacja zleceń na dokumentację medyczną dla Pacjentów, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej, Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją, dyskrecję, skrupulatność...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
3 dni
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Tworzenie harmonogramów dla linii produkcyjnych; Wprowadzanie harmonogramów pracowników do systemu Kontrola czasu pracy oraz nieobecności pracowników w systemie; Administracja i dbanie o prawidłowy obieg...
asystent umowa o pracę pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: wsparcie w komunikacji z rodzicami oraz nauczycielami; wsparcie w koordynowaniu, zarządzaniu i realizacji zadań oraz planowaniu wydarzeń szkolnych i wycieczek; wsparcie w przygotowaniu dokumentacji; dbanie o sale i sprzęt IT i inne technologie na terenie placówki; nadzór nad...
Jako Asystent Higieny będziesz zapewniać sprawne funkcjonowanie obszarów produkcyjnych zgodnie z zasadami GMP oraz wymogami FDA, w trosce o najwyższe standardy higieniczne i ciągłość procesów produkcyjnych. Twoje zadania: Aktualizacja i rewizja dokumentacji dotyczącej Zespołu Higieny i...
Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
About the position: The AP Associate plays a key role in ensuring the efficient operation of the Accounts Payable department while maintaining exceptional standards. This position focuses on delivering high-quality services to markets by promptly processing a high volume of incoming invoices,...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...