IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
Project Management Office
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 1682 U
Nr Ref.: 1682 U
Zadania:
- Wsparcie Dyrektora Jednostki w funkcjach raportowych i administracyjnych
- Zakres prac odpowiada obowiązkom na stanowisku Lidera PMO, w tym:
- Sporządzanie raportów, zestawień oraz prezentacji na potrzeby jednostki (projektowe, audytowe)
- Nadzór nad dokumentacją jednostki, projektową
- Organizacja spotkań
- Identyfikacja i monitorowanie ryzyka, wsparcie analizy ryzyka w projektach, monitorowanie planów zaradczych
- Budowanie i utrzymywanie spójnej komunikacji wewnątrz zespołu i na zewnątrz – do Partnera Biznesowego (Roadmapy, spotkania decyzyjne na różnym szczeblu, spotkania Dyrektora jednostki „na żądanie”, cykliczna komunikacja do interesariuszy, wsparcie w raportowaniu statusowym, notatki ze spotkań (poziom taktyczny i strategiczny – np. Komitet Sterujący, rozliczanie akcji)
- Czynności administracyjne (m.in. wyjaśnianie rozbieżności w związku z obecnością w pracy dla FTE, obsługa wniosków o dostępy, karty, inne)
- Realizacja innych zadań wskazanych przez Dyrektora Jednostki lub osoby upoważnione
Wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
- Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, dyplomacja
- Umiejętność wyciągania wniosków z porażek i sukcesów
- Nastawienie na samodzielne doskonalenie jakości pracy własnej i realizowanych procesów
- Wysokie umiejętności komunikacyjne – formułowania jasnych i zwięzłych komunikatów do materiałów decyzyjnych
(dostosowanie języka komunikacji i dobór informacji do poziomu zarządczego) oraz komunikacji wewnątrz organizacji - Umiejętności organizacyjne, pozwalające samodzielnie zaplanować i zrealizować zadanie
(np. przeprowadzenia analizy rekomendacji ze zrealizowanego audytu i doprowadzenie do realizacji ustalonych w związku z tym akcji) - Umiejętność przygotowania materiałów projektowych (raporty, prezentacje, notatki, analizy itp.) – mile widziane doświadczenie w roli Konsultanta
- Język angielski zaawansowany w mowie i piśmie
(częste spotkania po angielsku, notatki i prezentacje po angielsku, tłumaczenia materiałów na język angielski) - Doświadczenie w pracy w narzędziach Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint,) oraz JiRA
- Sprawność w przygotowywaniu materiałów, prezentacji
- Mile widziane doświadczenie we wsparciu/realizacji dużych programów transformacyjnych lub ścieżek wdrożeniowych
- Mile widziane doświadczenie w branży informatycznej bądź telekomunikacyjnej
Oferujemy:
- Pracę dla firmy z branży telekomunikacyjnej
- Pracę na podstawie umowy zlecenie lub kontraktu B2B
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej i grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
- Elastyczny czas pracy możliwość pracy hybrydowej (co najmniej 3 dni w biurze tygodniowo)