Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
Wydział Informatyki
Wymagania formalne/niezbędne:
- wykształcenie: średnie informatyczne, specjalizacja: technik informatyk
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze informatyki
- znajomość specyfiki i zasad tworzenia oraz testowania aplikacji pracujących w środowisku sieci wewnętrznej oraz sieci internet
- znajomość zintegrowanych środowisk programistycznych (IDE / RAoraz podstawowych języków programowania (w nich dostępnyc (Java, JavaScript, VB, C#, C++, LotusScript) oraz innych wykorzystywanych w środowisku informatycznym Urzędu
- ogólna znajomość relacyjnych baz danych klasy SQL
- znajomość języka angielskiego w stopniu dostatecznym do samodzielnego korzystania z fachowej dokumentacji technicznej
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zakresie pozwalającym na przygotowanie dokumentacji przetargowej
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe informatyczne lub techniczne
- znajomość bazy danych takich jak Oracle, MS-SQL, DB2, MySQL, PostgreSQL
- znajomość zagadnień związanych z: SAP, Lotus Notes, GIS, QNX, ITIL, ISO 20000, ISO 27000
- zdolność szybkiego, trafnego i samodzielnego rozwiązywania problemów, samodyscyplina, dobre radzenie sobie ze stresem i odporność na trudne sytuacje zawodowe, aktywność, samodzielność, sumienność, dokładność, nastawienie na osiąganie postawionych zadań /rezultatów pracy/produktów prowadzonych projektów, umiejętność utożsamiania się z celami zespołu, umiejętność samodzielnego realizowania powierzonych zadań, umiejętność pracy w grupie i zespole zadaniowym
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja procesu wytwarzania , testowania i konserwacji oprogramowania
- obsługa klienta wewnętrznego/realizacja usług IT
- realizacja zadań związanych z wdrożeniem technologii WWW i usług mobilnych oraz budowy zunifikowanej platformy komunikacyjnej Urzędu Miejskiego Wrocławia.
- budżet Działu i przygotowywanie zamówień
- prace w ramach wdrażanych w WIN norm ISO
- rozwój merytorycznych kwalifikacji w zakresie głównego obszaru działania
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oryginał kwestionariusza osobowego
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca przy komputerze
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.