Przyjazna korporacja brzmi jak bajka?
Aplikuj na:
Program Stażowy w Dziale Marketingu
i przekonaj się sam, że Danone to firma jak żadna inna :)
termin rozpoczęcia: luty/marzec 2015
Wymagania Jeżeli:
- zastanawiasz się jak możesz wykorzystać drzemiący w Tobie potencjał
- planujesz związać swoją karierę z obszarem marketingu
- intuicja Ci podpowiada, że praca w Dziale Marketingu w naszej firmie nie polega wyłącznie na kreowaniu kolejnych przygód sympatycznego Małego Głoda i tworzeniu reklam telewizyjnych :)
Aplikuj do Danone i pozwól się nam poznać!
Danone to wyjątkowe miejsce, w którym rozwiniesz skrzydła. Oferujemy:
- płatny, roczny staż z perspektywą zatrudnienia,
- szybki rozwój poprzez realizację samodzielnych, odpowiedzialnych zadań i projektów związanych z zarządzaniem marką,
- swobodę działania pod okiem doświadczonego Kierownika Marki,
- codzienną naukę w atmosferze dzielenia się wiedzą oraz otwartego feedbacku,
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w organizacji będącej liderem dynamicznej kategorii FMCG,
- konkurencyjne wynagrodzenie.
Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami. Oczekujemy:
- wiedzy z zakresu marketingu, mile widziane jest praktyczne doświadczenie (np. ukończone praktyki, staże),
- umiejętności i zamiłowania do pracy z danymi, w tym analiz wyników sprzedaży oraz badań konsumenckich,
- zdolności strategicznego myślenia, planowania działań i przewidywania ich skutków,
- chęci do intensywnej i rozwojowej pracy - indywidualnej i zespołowej,
- umiejętności łatwej adaptacji do zmian, nowych sytuacji i działania pod presją czasu,
- wysokich umiejętności komunikacyjnych,
- inicjatywy, proaktywności oraz odwagi w działaniu,
- umiejętności sprawnego korzystania z programów MsOffice (wymagana bardzo dobra znajomość Excel i PowerPoint),
- swobody w komunikacji w języku angielskim - warunek konieczny.
U nas piłka jest po Twojej stronie. Do zakresu obowiązków będzie należało:
- analiza wyników badań konsumenckich i marketingowych oraz dawanie rekomendacji dalszych działań w oparciu o w/w dane,
- współpraca przy projektach związanych wprowadzaniem nowych wariantów smakowych naszych produktów,
- rozwój nowych opakowań m.in. poprzez koordynowanie projektów graficznych i opakowaniowych,
- bliska współpraca z różnymi działami w firmie oraz agencjami zewnętrznymi,
- monitorowanie wyników sprzedażowych marki itp.