Weź udział w symulacji prawdziwej transakcji w konkursie PwC M&Asters Challenge 2021 on-line!
Wejdź w rolę eksperta od transakcji i dołącz do najdynamiczniej rozwijającego się zespołu M&A w Polsce.
Zespół ds. fuzji i przejęć PwC Polska drugi rok z rzędu został liderem na polskim rynku w najnowszym rankingu Mergermarket, uwzględniającym liczbę transakcji zrealizowanych w 2020 roku. W minionym roku, działając jako wiodący doradca transakcyjny (M&A) zespół PwC pod przewodnictwem Adama Demusiaka i Marcina Byrta zrealizował 14 transakcji w Polsce na łączną kwotę ponad 4,0 mld PLN.
O konkursie:
Podczas symulacji on-line w ramach M&Asters Challenge wcielisz się w członka zespołu ds. fuzji i przejęć, który, spotka się z klientem. Twoim zadaniem będzie:
- analiza danych,
- przygotowanie wyceny mnożnikowej,
- poprowadzenie spotkania z zarządem i ostatecznie przedstawienie funduszowi prezentacji z rekomendowaną strategią działania.
Ważne daty:
- aplikuj - już teraz!
- do 7 kwietnia odpowiedz na pytania z formularza, który do Ciebie wyślemy,
- po 12 kwietnia zaprosimy wszystkich zakwalifikowanych do ostatniego etapu,
- 20-21 kwietnia FINAŁ on-line!
Dlaczego warto:
- zdobędziesz praktyczne doświadczenie pod okiem profesjonalistów,
- masz szansę otrzymać ofertę praktyk bez konieczności rozwiązywania testów,
- do wyzwania staniesz zespołowo, razem z innymi uczestnikami,
- dla zwycięzców 1. oraz 2. i 3. miejsca nagrody pieniężne!
Jeżeli...
- jesteś studentem III roku studiów licencjackich, magisterskich studiów uzupełniających lub absolwentem,
- interesujesz się zagadnieniami związanymi z fuzjami i przejęciami,
- komunikujesz się w języku angielskim na poziomie B2/C1 ,
… ten konkurs jest właśnie dla Ciebie!
Jak wziąć udział?
- zaaplikuj dołącz swoje CV,
- po aplikacji otrzymasz formularz z pytaniami konkursowymi,
- do 7. kwietnia wypełnij formularz z pytaniami konkursowymi.
Nie przegap tej transakcji, weź udział w M&Asters Challenge!
Masz pytania?Napisz: pl_kariera@pwc.com
Regulamin:Regulamin konkursu
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne