Ogłoszenie numer: 6363303, z dnia 2022-02-01
Asbis Poland spółka zależna ASBISc Enterprises PLC (GPW: ASB) - wiodący dystrybutor z VAD, OEM, i dostawca rozwiązań IT, IoT, IoT, AI w Europie Środkowo-Wschodniej, krajach regionu FSU, EMEA zaprasza do aplikowania na stanowisko
Produkt manager marek własnych PLM / PLSM Prestigio, Perenio, Canyon
Miejsce pracy: Raszyn
Opis stanowiska
Wyzwanie zawodowe:
Pełna odpowiedzialność za uruchomienie, rozwój i wyniki na rynku Polskim (marek własnych). Skuteczna realizacja kompleksowych działań związanych z rozwojem biznesu i sprzedażą. Działania na rzecz stymulacji popytu produktów. Aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży. Badanie i analiza rynku: nowości, konkurencja, produkty i wymagania klientów. Prowadzenie i negocjacje cen produktów oraz uzgadnianie innych warunków sprzedaży. Komunikacja z klientami, aktywny udział w spotkaniach z nimi i analiza ich satysfakcji. Aktywne wsparcie menedżerów sprzedaży w ich szkoleniach i zasobach informacyjnych. Kreowanie, testowanie i ocenia pomysłów dotyczących produktów.
Obowiązki:
- Prowadzenie asortymentu, wyceny, notowań, dystrybucji i innych działań z produktami
- Definiowanie zakresu/kanałów oferowanych produktów na rynku
- Opracowywanie, wdrażanie i kontrola cen w walucie lokalnej w ramach uzgodnionych marż docelowych.
- Opracowywanie, wdrażanie i regularna kontrola planu sprzedaży przez klientów/kanały na rynku.
- Opracowywanie i wdrażanie podejścia dystrybucyjnego i cenowego według kanałów sprzedaży dla rynku (kaskada cen rynkowych / łańcuch dostaw, warunki premiowe, warunki promocyjne itp.)
- Opracowywanie i zapewnienie planowania sprzedaży przez SKU zgodnie z ustalonymi planami sprzedaży dla rynku.
- Wdrażanie i planowanie sprzedaży z najwyższą możliwą dokładnością prognozy.
- Opracowywanie i wdrażanie planu promocji zakresu ATL i BTL obejmującego m.in. reklamę ATL i BTL, merchandising, lokowanie POSM, zespoły demonstracyjne w handlu detalicznym, wspólne promocje z klientami itp.
- Prace analityczne, przygotowywanie regularnych rodzajów raportów.
- Wszelkie inne zadania związane z rozwojem biznesu na rynku
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI):
- Zysk brutto.
- Skuteczność planowania sprzedaży.
- Przychód.
- Marża brutto %.
- Udział w rynku.
- Udział w rynku i pozycjonowanie.
- Stare zapasy towarów.
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata.
- Zarządzanie marką/grupą produktową w branży konsumenckiej (consumer electronics).
- Dobra znajomość rynków powiązanych kategorii.
- Doświadczenie w pracy z czołowymi graczami detalicznymi, internetowymi i dystrybutorami w POLSCE; Zarówno zarządzanie produktem, jak i doświadczenie sprzedażowe.
- Znajomość języka angielskiego jest nam niezbędna do komunikacji z centralnym zespołem.
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne; umiejętności planowania krótko i długoterminowego zakupów i sprzedaży.
- Umiejętność budowania długotrwałych produktywnych relacji z dużymi klientami detalicznymi w Polsce.
- Koncentracja na osiągnięcie wyników, odporność na stres, cechy przywódcze, dobre umiejętności analityczne, systematyczne podejście do pracy, samodzielność i odpowiedzialności w podejmowaniu decyzji.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu sprzętu i rozwiązań IT o najwyższych, światowych standardach. Nasz zespół to młodzi, kreatywni ludzie, których połączyło przekonanie, że innowacyjność to priorytet każdego, kto pragnie być konkurencyjny na światowych rynkach.
Przekonaj się, że kariera w Asbis to doskonały wybór. Osoby które finalnie do nas trafiają na długo z nami pozostają :) Chcesz sprawdzić jak się u nas pracuje, skontaktuj się z dowolnym naszym pracownikiem pod numerem telefonu, który znajdziesz na stronie ASBIS POLAND.
Każdy pracownik jest dla nas ważny i wszyscy posiadają równe szanse, prawa i obowiązki. Chcemy, aby pracownik bez względu na wiek, płeć, pochodzenie etniczne, możliwości fizyczne, status rodzinny i przekonania czuł się dobrze w ASBIS. Stanowi to wyzwanie, gdyż firma działa w prawie 60 krajach, posiada spółki zależne i zatrudnia pracowników w 24 z nich (na koniec 2017 roku).