Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: PM/PO/10/2013
- tworzenie koncepcji produktu turystycznego, w tym również koordynacja prac i nadzór nad rozwojem oferty oraz optymalizacja produktu,
- zarządzanie produktem turystycznym (bieżąca analiza sprzedaży i zarządzanie ceną produktów),
- optymalizacja sprzedaży (współpraca z działem sprzedaży oraz działem marketingu w zakresie prowadzonych działań marketingowych),
- współpraca, negocjacje i egzekucja kontraktów z kontrahentami zagranicznymi, touroperatorami, hotelami, przewoźnikami czarterowymi, rejsowymi i low-cost a także brokerami lotniczymi i innymi uczestnikami rynku usług turystycznych,
- tworzenie katalogu ofert wraz z zespołem specjalistów ds. marketingu,
- zarządzanie zespołami projektowymi, opracowywanie instrukcji, procedur i wytycznych dla produktu,
- bieżąca analiza rynku turystycznego.
- min. 5 letnie doświadczenie na rynku usług turystycznych w kraju i zagranicą,
- umiejętność analizy otoczenia rynkowego, poczynań konkurencji, rozpoznawania trendów na nadchodzący sezon, dostosowania produktu do oczekiwań rynku,
- biegła znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość innych języków obcych,
- bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel,
- praktyczne umiejętności zarządzania projektem i pracy w zespole,
- samodzielność w działaniu i w podejmowaniu decyzji,
- zdolności analityczne, dobra organizacja pracy własnej,
- kreatywność, inicjatywa,
- odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność.
- ciekawą i kreatywną pracę,
- stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- wynagrodzenie stałe oraz część zmienną odzwierciedlającą efekty pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego.