Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.
Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.
Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.
Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.
Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.
Dołącz do nas!
Responsibilities
- Comprehensive analysis of the purchase requests (PR), inquiries and technical specifications;
- Preparing and releasing of the purchase orders (PO);
- Preparing the order confirmation report and tracking orders not delivered on time;
- Entering the correct data into the system;
- Catalogs maintenance, insertion of new items and updating existing ones in the system
- Supplier analysis to prevent possible fraud
- Sending cases requiring resolution to the client agreed contacts in order to solve them;
- Proactively controls to prevent errors;
- On time solving of all requests received from suppliers or customers via email, phone, fax;
- Using software metering communication with the client /supplier
- Maintains relationship with the customer, understands customer needs and find solutions consistent with the objectives set;
- On time solving of the customer’s requests
- Ensures that the response time to the client and the deadlines are on time;
- Understands customer’s organization and interacts with the appropriate contacts for each process
- Interacts via email or phone with customer’s representatives;
Qualifications
- Very Good level of Russian - min. C1
- Good level of English – min. B2
- Procurement experience min. 2 years
- Experience with ERP accounting systems, preferably SAP
- Good MS Office knowledge (especially MS Excel)
- Negotiation skills
- Service oriented and professional working approach,
- Analytical thinking and ability to learn fast
- Personal culture and ability to deal with the client properly
- High motivation and willingness to learn
What can we offer?
- Attractive salary
- Stable job offer - employment contract
- Possibility of working remotely
- Work in the multicultural environment
- Possibility of development
- Benefits (Insurance, Luxmed, Multisport, additional vacation days, Lunchpass, biking policy)