kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostaw i transportu, tworzenie raportów i analiz, praca w delegacji na wyznaczonym terenie.
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z producentami mebli; Przygotowanie i wdrażanie strategii wprowadzania produktów na rynek; Udział krajowych i międzynarodowych targach branżowych;...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Twoje obowiązki: Realizacja wybranych procesów zakupowych w ramach zarządzanej kategorii - obszar materiałów technicznych i usług specjalistycznych (części zamienne do maszyn, narzędzia, oprzyrządowanie itp.). Tworzenie zapytań ofertowych i negocjowanie warunków dostaw oraz zakupów w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów zakupowych oraz współpracę z dostawcami. Główne obowiązki: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...
IBM BTO BCS in Cracow is one of the leading international companies providing business process support services. In our center we are providing accounting and financial services to foreign customers in three core processes: Accounts Payables, Accounts Receivable and General Ledger.
Procurement Ops Buyer with Spanish
Workplace: Kraków
What makes IBM BTO unique:
Global communication: want to improve your language skills? We will invest in you!
Flexibility: employee development matters to us, that’s why every vacancy is open for internal recruitment
Diversity: different nationalities united in one team
Initiative: have ideas for improvements? We want to hear them!
Scope of duties:
Purchase Requisition to Purchase Order conversion
Purchase Order closure
Change of Purchase Order
Purchase Order reporting
Month End Closure activities,
Help Desk
We are looking for candidates with:
Fluent Spanish
Good knowledge of English
Ability to work from Monday to Friday 2 pm– 11 pm to provide service for Costa Rica
Good organizational and communication skills
Accuracy, diligence and commitment
Experience in working with MS Office: Word, Excel
Experience in office-type position or Customer Service as an asset
Students are welcome
We guarantee you:
Job contract
The opportunity to participate in training and language courses
An extensive benefits package (Multisport, healthcare, life insurance)
An induction training that will allow you to smoothly transition into your new role
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków ścisła współpraca z podwykonawcami i dostawcami, przygotowywanie zamówień i umów, tworzenie harmonogramu dostaw, koordynowanie dostaw i transportu, tworzenie raportów i analiz, praca w delegacji na wyznaczonym terenie.
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z producentami mebli; Przygotowanie i wdrażanie strategii wprowadzania produktów na rynek; Udział krajowych i międzynarodowych targach branżowych;...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Twoje obowiązki: Realizacja wybranych procesów zakupowych w ramach zarządzanej kategorii - obszar materiałów technicznych i usług specjalistycznych (części zamienne do maszyn, narzędzia, oprzyrządowanie itp.). Tworzenie zapytań ofertowych i negocjowanie warunków dostaw oraz zakupów w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów zakupowych oraz współpracę z dostawcami. Główne obowiązki: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...