CEVA Logistics - wiodący Globalny operator logistyczny, dostarczający dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom w przeszło 170 krajach na świecie w związku z rozwojem działalności firmy w Polsce poszukuje najlepszych kandydatów na stanowisko:
KEY RESPONSIBILITIES:
- Responsible for coordinating PtP / AP processes and projects across CEE region
- Driving improvements, standardization and centralization of PtP / AP processes
- Implementing and testing internal controls in the area of PtP / AP
- Month-end closing, year-end closing
- Cooperation with internal and external auditors
- Daily cooperation with Outsourcing company delivering transactional part of PtP/AP
REQUIREMENTS:
- Degree in Finance or Accounting
- Minimum 5 years of experience in PtP / AP area with extensive knowledge of related processes
- Experience in leading projects and leading teams
- Fluent in English (German will be a plus)
- Analytical skills
- Highly motivated person with a keen eye for detail and accuracy while keeping bigger picture in mind
- Ready to question the status quo and propose changes and improvements to accounting and PtP processes
WE OFFER:
- Full time employement contract
- Necessary working equipment
- Private Medical care
- Life insurance paid by employer
- Sport card
- Opportunity for professional development and career growth within CEVA group and implementation of your own ideas
If you want to know more, please visit our website
www.praca.cevalogistics.com.pl
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
- Krok Przesłanie aplikacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.