Dla międzynarodowej firmy dystrybucyjnej szukamy osoby na stanowisko Process Improvement Manager. Zatrudniona osoba będzie podlegała bezpośrednio regionalnemu Szefowi Działu Logistyki i będzie należała do zespołu wykonawczego Centrum Dystrybucji. Będzie zarządzała kilku osobowym zespołem, której głównym zadaniem będzie aktywne znajdowanie obszarów do poprawy i usprawnienia, prowadzenie projektów w oddziale, koordynowanie wdrażania zmian.
Process Improvement Manager
Miejsce pracy: łódzkie/ Radomsko
Nr ref.: SBS/77/0109/PIM
Zakres obowiązków:
- wdrażanie planu rozwoju procesów w organizacji z uwzględnieniem standardów grupy;
- wsparcie projektów związanych z usprawnianiem i doskonaleniem procesów logistycznych;
- identyfikacja strat w procesach nieprodukcyjnych;
- wsparcie w redukcji kosztów i poprawie jakości, prawidłowym definiowaniu i raportowaniu projektów, wybór projektów kluczowych o największym potencjale oszczędności;
- wsparcie pracowników w obszarze wykorzystania narzędzi optymalizacyjnych;
- pełną koordynację projektów (analiza wymagań i ryzyka, planowanie, kontrola, nadzór nad zespołem projektowym);
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym;
- dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne;
- umiejętność prawidłowej organizacji pracy własnej, koordynacji zespołów zadaniowych biorących udział w projektach;
- umiejętność analitycznego myślenia i planowania;
- umiejętności zarządzania zmianą, angażowania w działanie;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- znajomości metodyk prowadzenia projektów, np. IPMA, PRINCE2, AGILE będą dodatkowym atutem;
- mile widziane doświadczenie w pracy z systemem zarządzania magazynem;
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym;