Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Process Improvement Coordinator- Customer Service Processes
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-26-51927
For one of our Clients currently we are looking for: Process Improvement Coordinator- Customer Service Processes.
Responsibilities:
- Management of projects
- Ensuring the completeness and accuracy of all processes’ documentation
- Proposing the measures of process optimization
- Monitoring the progress of the implementation and proper responding
- Active participation in the development service quality KPIs
Requirements:
- Min. 2 years of experience on similar position
- Fluent English
- Bachelor degree
- Strong analytical, conceptual and presentation skills
Benefits:
- Opportunities for development
- A friendly working atmosphere
- Benefit package
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".