Resi Capital S.A. to szybko rozwijająca się grupa kapitałowa na rynku mieszkań na wynajem (PRS), oferująca nowoczesne mieszkania w profesjonalnym najmie instytucjonalnym zaprojektowane z myślą o wszystkich, którzy poszukują przestrzeni do życia, ale nie chcą lub nie mogą kupić mieszkania na własność.
Grupa zarządza całym procesem inwestycyjnym począwszy od akwizycji, projektowania poprzez generalne wykonawstwo po zarządzanie nieruchomościami. Nasz zespół korzysta z ogromnego doświadczenia w obszarze architektury, urbanistyki i nieruchomości dzięki ścisłej współpracy z jedną z największych firm deweloperskich w Polsce – Cavatina.
Aktualnie Resi Capital jest w trakcie realizacji trzech inwestycji mieszkaniowych w Katowicach, Wrocławiu i Łodzi. To dopiero początek planu obejmującego wybudowanie i włączenie do oferty pięciu tysięcy mieszkań w czterech głównych miastach Polski do 2025 roku. Powyższe realizacje plasują Resi Capital S.A. w ścisłej czołówce firm deweloperskich działających na rozwijającym się rynku mieszkań na wynajem. Poszukujemy ludzi, którzy chcą wzrastać razem z nami i nie boją się wyzwań.
- obsługa prawna Spółki w zakresie bieżącej działalności, głównie z zakresie sporządzania projektów umów w tym dotyczących nabycia i najmu nieruchomości oraz opiniowanie dokumentacji formalno-prawnej związanej z rynkiem finansowym i kapitałowym,
- udział w spotkaniach i negocjacjach,
- kontrola formalno-prawna zawieranych przez Spółkę umów i porozumień w całym procesie inwestycyjnym,
- wykonywanie due diligence nieruchomości,
- przygotowywanie opinii prawnych, umów oraz pism administracyjnych,
- sporządzanie raportów, zestawień na potrzeby Zarządu,
- bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzeczeniach sądowych.
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte jako prawnik „in-house” lub pracownik kancelarii prawnej,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętność myślenia biznesowego i strategicznego,
- inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania,
- umiejętność pracy w zespole i bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
- kompetencje zarządcze i organizacyjne,
- praca na wyłączność w oddziale firmy w Bielsku-Białej lub Krakowie i pełna dyspozycyjność,
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pracowniczych (prywatne ubezpieczenie medyczne, karta sportowa itp.),
- komfortowe warunki pracy,
- bardzo dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników.