Praktyki Wakacyjne w Departamencie Sprzedaży i Zarządzania Bazą
Miejsce pracy: Warszawa
17/P/DSiZB/AM/BG
Twoje Zadania:
- Możliwość poznania więcej niż jednego obszaru biznesowego dużej grupy kapitałowej
- Zrozumienie procesów biznesowych i zasad ich poprawnego kształtowania
- Zastosowanie wiedzy nabytej w trakcie studiów
- Zdobycie praktycznych umiejętności, rozwój kompetencji w zakresie redakcji i korekty poprawności językowej oraz prostej polszczyzny i komunikacji w dokumentach udostępnianych masowo klientom Grupy medialno-telekomunikacyjnej
- Rzeczywisty wpływ na kształtowanie i wdrażanie standardów poprawnej komunikacji językowej bliskiej klientom
- Zapoznanie się ze specyfiką, charakterem i przebiegiem pracy jednostki odpowiedzialnej za dokumentację kliencką w złożonej organizacji.
- Współpraca z różnymi obszarami w Grupie (np. prawnym, marketingu, sprzedaży)
- Poznanie procesów obiegu dokumentów klienckich (elektronicznych, wydruku masowego, logistyki)
Nasze Oczekiwania:
- Jesteś studentem/ studentką II/III roku studiów, preferowane kierunki: filologia polska/polonistyka, dziennikarstwo / rok 2 lub 3.
- Jesteś zaangażowany i świetnie organizujesz swoją pracę
- Dobrze posługujesz się pakietem MS Office
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w redagowaniu dokumentów oraz udział, rozwój w inicjatywach/projektach/seminariach dotyczących np. prostej polszczyzny, komunikacji, etykiety językowej i etykiety językowej
Oferujemy:
- Wsparcie opiekuna merytorycznego podczas trwania praktyk
- Informację zwrotną po odbyciu praktyk oraz certyfikat potwierdzający udział w programie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazną atmosferę pracy
- Praktyki w terminie: lipiec – sierpień lub sierpień - wrzesień