Praktyki Wakacyjne w Departamencie Sprzedaży i Zarządzania Bazą
Miejsce pracy: Warszawa
P/DSZB/KW
Twoje Zadania:
- wsparcie techniczne w realizacji kampanii bezpośrednich do bazy klientów Grupy Cyfrowy Polsat
- analiza liczebności
- generowanie zapytań pod grupy docelowe
- testowanie komunikatów
- weryfikacja poprawności wypełnienia danymi obszaru MDM (Marketing Data Mart)
Nasze Oczekiwania:
- student/ka kierunków informatycznych, matematycznych, statystycznych, ewentualnie inne inżynierskie, związane z analityką i obszarem baz danych
- podstawowa znajomość SQL, excel pozwalający na sprawne poruszanie się z liczbami i danymi, mile widziane środowiska SAS, Hadoop, programowanie powłoki SHELL
- angielski komunikatywny, wystarczający poziom do czytania dokumentacji, ewentualnie słuchania spotkań w jęz. angielskim
Oferujemy:
- możliwość pracy z nowoczesnymi technologiami bazodanowymi i z obszaru BI: bazy MS SQL, hurtownie danych Teradata, systemy do Campaign Managementu (marketing bezpośredni), klastry danych Hadoop