Czas trwania praktyk: 01.09. – 30.12.2016
Philips to globalna korporacja skoncentrowana na poprawie życia ludzkiego poprzez wprowadzanie znaczących innowacji. W Polsce koncern zatrudnia blisko 7 tys. pracowników w 5 zakładach produkcyjnych oraz organizacji marketingowo – sprzedażowej. Dzięki ponad 90-letniej historii obecności w naszym kraju, marka Philips cieszy się uznaniem klientów, partnerów i współpracowników.
Firma Philips Lighting jest globalnym liderem na rynku producentów oświetlenia. Ma niekwestionowane doświadczenie i wiedzę w zakresie opracowywania, produkcji, instalacji i projektowania innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych — także oświetlenia LED. Opracowujemy projekty oświetlenia wnętrz, centrów handlowych, hoteli, sklepów wielko powierzchniowych, terenów zewnętrznych, dróg, iluminacje i wiele innych.
Specjalizujemy się opracowywaniu złożonych projektów oświetlenia wymagających zastosowania najnowocześniejszych technologii oraz wykorzystania eksperckiej wiedzy branżowej.
Jeśli jesteś osobą ambitną i chcesz poszerzyć swoje kwalifikacje i zdobyć doświadczenie w pracy globalnej korporacji i wyspierać w rozwoju sieci partnerskie, zapraszamy na praktyki. Oferujemy pracę w zespole profesjonalistów, którzy dołożą wszelkich starań we wsparciu Twojego rozwoju osobistego i zawodowego. To niepowtarzalna okazja do zdobycia wiedzy i doświadczenia u lidera w branży oświetleniowej, które pozwolą na zbudowanie kariery w tej branży.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie w bieżącej pracy jednego z działów sprzedaży:
- Prowadzenie i aktualizacja raportów
- Kontakt z działami realizacji sprzedaży i logistyką
- Kontakt z działem projektowania i product management
- Wsparcie jako back office, przesyłanie informacji technicznych, kontakt z klientami
- Wsparcie w wewnętrznych procesach powiązanych z działem
- Współpraca z działem ofertowania
- Opracowywanie specyfikacji ofertowych, dedykowanych cenników
- Wsparcie przy procesie assessment segmentów rynku i potencjalnych klientów
- Opracowywanie materiałów dedykowanych dla klientów
- Wsparcie przy organizacji szkoleń i wizyt w Centrum Zastosowań Światła
- Wsparcie i koordynacja działań z Marketingiem i MarCom
- Wyszukiwanie informacji i materiałów kluczowych dla rozwoju działu np. dotyczących pozyskiwania Funduszy Unijnych
Wymagania:
- Kształcenie się na kierunkach inżynierskim lub ekonomicznym
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
- Dobra organizacja pracy, systematyczność
- Dobra umiejętność komunikowania się i budowania relacji
- Bardzo dobra znajomość Excel, Word i innych programów typu Office
- Znajomość techniki świetlnej i programu Dialux
- Otwartość na pozyskiwanie nowej wiedzy i uczenia się
- Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Praktyki płatne, do końca 2016r. (z opcją przedłużenia terminu dla najlepszych Kandydatów)
- Odbycie stażu w Philips Lighting globalnego lidera na rynku oświetlenia
- Realizację projektów i ciekawych zadań w dynamicznym, międzynarodowym środowisku