Czy wiesz, że:
- Jesteśmy drugim co do wielkości producentem piwa w Polsce?
- Mamy najszersze portfolio marek: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka,Tatra , EB, Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie oraz wiele nowości np. Dziki Sad?
- Jesteśmy liderem w branży piwnej w obszarze innowacji, kategorii premium i specjalności?
- Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu – Grupy Heineken i jesteśmy trzecim co do wielkości rynkiem piwnym w Europie?
- Codziennie docieramy do ponad 50 000 punktów sprzedaży w całej Polsce?
Praktyki Letnie w Dziale Sprzedaży - Warzelnia Talentów
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy 6 Praktykantów do następujących zespołów:
Zadania w zespole Digital Commerce:
- Poszukiwanie i przedstawianie nowoczesnych rozwiązań technologicznych możliwych do implementowania w dziale sprzedaży,
- uczestnictwo w projektach technologicznych wspierających dział sprzedaży GŻ,
- współpraca przy tworzeniu nowych funkcjonalności, testy oprogramowania,
- uczestnictwo w spotkaniach z dostawcami nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych, zbieranie i analiza kluczowych wniosków z w/w spotkań,
- wyciąganie wniosków z analiz i raportów badawczych, marketingowych celem przygotowywania rekomendacji.
Zadania w zespole Rozwoju Sprzedaży:
- uczestnictwo we wdrożeniu systemów dla Sprzedaży w SalesForce oraz Ivy Mobility,
- uczestnictwo w procesie testów oprogramowania przedwdrożeniowych,
- przygotowanie materiałów informacyjnych oraz materiałów szkoleniowych dla służby sprzedaży,
- przygotowanie procesu szkoleniowego dla służb sprzedaży
- uczestnictwo w spotkaniach z dostawcami rozwiązań sprzedażowych,
Zadania w zespole ds. Kluczowych Klientów (2 osoby):
- analiza wydatków terenowych komercyjnych na budowę sklepu doskonałego w całym handlu zorganizowanym /BIR oraz NPGŻ/
- stworzenie procesu inwestycyjnego wydatków komercyjnych
- ustalenie wzorca raportowania wydatków
- kreacja nowego konceptu sklepu doskonałego i zarządzania inwestycjami
- mapowanie istniejących raportów w zespole ds. Kluczowych Klientów, ocena ich przydatności dla odbiorcy końcowego oraz przygotowywanie rekomendowanych zmian,
- przygotowywanie prezentacji i opracowywanie danych na spotkania i warsztaty z kluczowymi klientami oraz spotkania wewnętrzne,
- wyciąganie wniosków z analiz i raportów sprzedażowych, marketingowych celem przygotowywania rekomendacji,
- przygotowanie propozycji uproszczenia/narzędzi w procesach sprzedażowych i komunikacyjnych
Zadania w zespole Trade Marketingu:
- Podsumowanie wdrożenia projektu Strefa Zero 2019 – plusy i minusy, wnioski i rekomendacje na 2020, w tym m.in. nowe kanały dystrybucji
- Analiza rynku piw kraft (dane z Nieslena, CMR) i przygotowanie komunikacji wraz z założeniami egzekucyjnymi
- Współpraca z działem Marketingu, CMI i Trade Marketingu
- Komunikacja z działem Analiz
- Wspieranie projektu Retail Lab, kreowanie inicjatyw i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań in-store’owych, analiza wyników badań i przygotowanie rekomendacji
- „Pasówka” na temat nowości w kategorii POSM/ napoje/ napoje alkoholowe/ rozwiązania in-store/ digital
- Opracowanie innowacyjnej, digitalowej formy newslettera dotyczącego shoppera i trendów rynkowych
- Wsparcie w zakończeniu prac nad procesem Zarządzania Lodówkami w GŻ, w szczególności przygotowanie komunikacji nowych zasad/ procesów w skróconej/ uproszczonej formie
Zadania w zespole HORECA:
- weryfikacja realizacji umów,
- weryfikacja akcji marketingowych w lokalach,
- wizyty w wybranych lokalach sieciowych ( obserwacja, wnioski, inicjatywy),
- mailing do nowych potencjalnych sieci ( przygotowanie zarysu oferty – portfolio, jakim sprzętem dysponujemy itd.),
- zakładanie pkt. odbioru,
- przygotowanie raportów,
Poszukujemy:
- Studenta III-V roku kierunku o profilu biznesowym/nowoczesne technologie
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Pierwszego doświadczenia w postaci praktyk lub aktywności w organizacjach studenckich
- Osoby lubiącej nowe wyzwania, która szybko się uczy
- Inicjatywy, otwartości oraz umiejętności współpracy
Co oferujemy?
- Płatne, 3-miesięczne praktyki
- Wdrożenie i integrację z innymi praktykantami
- Poznanie tajników warzenia piwa podczas wizyty w Browarze
- Udział w konkursach i spotkaniach firmowych
- Możliwość dalszej współpracy (ponad połowa Praktykantów z ostatniej edycji otrzymała stałe role)
Twórz, smakuj i odkrywaj z nami swoją zawodową przygodę!