Czy wiesz, że:
- Jesteśmy liderem w kategorii piw premium i innowacji oraz sponsorem najlepszych wydarzeń muzycznych: Opener, Męskie Granie, EB Hel Spot czy Party Challange by Desperados.
- Jesteśmy częścią Grupy Heineken, najbardziej międzynarodowej firmy piwowarskiej
- Tworzymy kultowe reklamy, a nasze browary należą do najoszczędniejszych w całej Grupie Heineken
Praktyki Letnie w Dziale Marketingu (Marki Regionalne, Event Marketing, Dziki Sad/Krafty, Informacja Strategiczna) - Warzelnia Talentów
Miejsce pracy: Warszawa
Poszukujemy 4 Praktykantów do następujących zespołów:
Zadania w zespole marki regionalne (Specjal):
- Prowadzenie FB na marce Specjal, uwzględniające nową komunikacje marki
- Marketing sportowy:
- Żużel: wdrożenie działań geotargetowanych dla sponsoringu żużla tj.
- opracowanie komunikacji digital zapraszającej na mecze oraz konkursów angażujących kibiców żużla podczas najważniejszych meczy
- komunikacja w sklepie tj. konkursy angażujące kibiców od pomysłu po realizacji, przygotowanie z agencją KV,
- Siatkówka: przygotowanie konceptu na komunikację podczas sezonu (sezon rozpoczyna się w październiku) od digitalu, radia, komunikacji na stadionie oraz w sklepie
- Akcja lato & juwenalia: nadzór nad samplingiem oraz akcją dla młodych i turystów (współpraca z agnecją eventową w przypadku samplingu oraz z agencją ATL w przypadku dopracowania komunikatów)
Zadania w zespole Event Marketingu:
Analiza działań event marketingowych i sponsorskich marek piwnych w okresie 2018-19
- Marketing sportowy dla marek Leżajsk i Brackie Pils:
- Leżajsk: wdrożenie działań regionalnych dla sponsoringu klubów w HM marki
- opracowanie komunikacji digital zapraszającej na mecze oraz konkursów angażujących kibiców podczas wybranych meczy
- komunikacja w sklepie tj. konkursy angażujące kibiców od pomysłu do realizacji
- Brackie Pils: przygotowanie planu komunikacji uwzględniającej sponsoring Klubów piłkarskich w regionie HM marki
- akcje promocyjne z kibicami, komunikacja na stadionie oraz w sklepie
- Eventy Brackie Pils: komunikacja przed eventami: działania ambientowe i samplingowe marki , banery, digital & sklep.
- Działania eventowe marki Leżajsk: planowanie i koordynacja działań marki związanej z lokalnymi eventami (akcje w sklepach , działania promocyjne)
- Podsumowanie działań promocyjnych marek Leżajsk i Brackie Pils i rekomendacja działań na kolejny sezon.
Zadania w zespole marki Dziki Sad/Krafty:
- Przygotowanie analiz rynkowych, konkurencji, trendów m.in. na podstawie danych bazy Nielsen i dostępnych raportów
- Współpraca nad tworzeniem komunikacji marketingowej i strategii dla wybranych marek z portfela Grupy Żywiec
- Wsparcie w organizacji badań konsumenckich mających na celu ocenę wypracowanych projektów
- Nadzór nad budżetem marketingowym projektu/marki
Zadania w zespole Informacji Strategicznej:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w jednej z największych firm FMCG w Polsce
- Współtworzenie nowego sposobu przedstawiania danych rynkowych w organizacji
- Zdobycie doświadczenia w konstruowaniu raportów rynkowych dopasowanych do potrzeb różnych odbiorców
- Analizy marketingowe, interpretowanie trendów rynkowych, przygotowywanie wniosków na podstawie własnych analiz.
- Tworzenie prezentacji opisujących wyniki rynkowe
- Ścisła współpraca z największą agencją badającą rynek handlowy w Polsce (Nielsen)
Poszukujemy:
- Studenta III-V roku kierunku o profilu ekonomicznym, finansowym, marketingowym bądź pokrewnym
- Bardzo dobra znajomości języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy podczas projektów – najlepiej w obszarach związanych z Marketingiem
- Umiejętności i zainteresowanie analizą danych rynkowych na podstawie dostępnych baz danych i raportów marketingowych przygotowywanych przez agencje badawcze
- Dobra organizacja pracy, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia, chęć zdobywania nowych doświadczeń, umiejętność pracy w grupie
- Wcześniejszego doświadczenia w postaci praktyk lub aktywności w organizacjach studenckich
Co oferujemy?
- Płatne, 3-miesięczne praktyki
- Wdrożenie i integrację z innymi praktykantami
- Poznanie tajników warzenia piwa podczas wizyty w Browarze
- Udział w konkursach i spotkaniach firmowych
- Możliwość dalszej współpracy (ponad połowa Praktykantów z ostatniej edycji otrzymała stałe role)
Twórz, smakuj i odkrywaj z nami swoją zawodową przygodę!