T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres zadań:
- Pomoc w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych
- Logistyczna obsługa szkoleń
- Archiwizowanie dokumentów szkoleniowych ( listy obecności, ankiety, testy)
- Współpraca z hotelami w zakresie organizowania noclegów, cateringu, dojazdów
- Współudział w bieżących projektach realizowanych przez Sekcję Szkoleń i rozwoju Sił Sprzedaży
Wymagania
- Student 3,4 lub 5 roku ( preferowane kierunki: psychologia, socjologia, marketing i zarządzanie)
- Dobra znajomość obsługi Ms Office ( excel, word, power point )
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
- Systematyczność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Zainteresowanie obszarem szkoleń i rozwoju pracowników będzie dodatkowym atutem
Poznaj
T-Mobile Polska S.A.
Cześć, tu T-Mobile!
Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jako jedni z pierwszych udostępniliśmy na rynku sieć 5G, oferujemy najlepszej jakości usługi mobilne, a dzięki kilkunastu Data Center zapewniamy całe spektrum usług ICT.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół. W #MagentaTeam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #MagentaTeam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Szukasz pracy? Sprawdź co nowego na magentateam.pl i aplikuj, aby samemu doświadczyć naszych magentowych możliwości.