Praktykant w ramach projektu
Klient w Centrum Uwagi
Klient w Centrum Uwagi
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PMAG/13/0116
Jeśli chcesz wspierać projekt Klient w Centrum Uwagi, w innowacyjnych obszarach na rynku tworzących nowy wymiar funkcjonowania banku w relacji bank-klient oraz zajmować się:
- Poprawą komunikacji z klientami – w kierunku empatycznej, bardziej zrozumiałej dla klienta i mniej urzędniczej, zgodnej z marką jaką chcemy być
- Zmianą procesów i produktów tak by były bardziej przyjazne dla klienta – przy projekcie wykorzystującym customer journey, nowoczesne narzędzie analityczne do badania doświadczeń klienta w interakcji z bankiem, umożliwiające diagnozę luki pomiędzy oczekiwaniami klienta a działaniami banku
- Pracą nad kulturą mBanku – działaniami kulturowymi i komunikacyjnymi prowadzącymi do lepszego zrozumienia oczekiwań i potrzeb klientów w organizacji.
To szukamy właśnie Ciebie! Dołącz do zespołu, który zajmuje się tworzeniem nowoczesnego wymiaru funkcjonowania banku w relacji bank-klient. Gwarantujemy ciekawe zajęcie oraz poznanie m.in.: najnowszych trendów w zakresie customer experience, narzędzi do budowy perspektywy myślenia klienta w organizacji oraz poznanie warsztatu projektowego.
Nasze oczekiwania:
- Student 4-5 roku studiów lub absolwent studiów wyższych
- Wiedza z zakresu bankowości, podstaw ekonomii, trendów dotyczących klientów i konsumentów
- Dodatkowym atutem będzie zainteresowanie do przeprowadzania analiz socjologicznych
- Bardzo dobra znajomość: MS Windows, Word, Excel, Power Point
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz analityczne
- Dostępność w wymierzę 40h tygodniowo.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na okres jednego roku
- Możliwość nauki od najlepszych Ekspertów z branży bankowej
- Możliwość rozwoju w ramach mBanku oraz spółek grupy.