Głównym przedmiotem działalności ITCARD jest obsługa bankomatów, terminali płatniczych POS, kart płatniczych VISA i Master Card oraz obsługa autoryzacji transakcji płatniczych. ITCARD Centrum Technologii Płatniczych SA jest drugim, największym centrum obsługi i procesingu bankomatów w Polsce. Do ITCARD należy ogólnopolska sieć bankomatów Planet Cash, sieć terminali płatniczych Planet Pay oraz internetowa galeria handlowa Planet Plus. Poszukujemy obecnie wsparcia do Działu Sprzedaży, głównym zadaniem osoby będzie obsługa biurowa działu oraz archiwizacja dokumentów. Jeśli więc jesteś studentem lub absolwentem i posiadasz jeszcze niewielkie doświadczenie ale chciałbyś/abyś rozpocząć swoją przygodę zawodową w ciekawej firmie, jesteś otwarty/a, komunikatywny/a i gotowy/a do pracy to zapraszamy do aplikowania!
- Wysyłka i odbiór korespondencji,
- Skanowanie i archiwizacja dokumentów,
- Tworzenie raportów i zestawień w pliku Excel,
- Przygotowywanie prezentacji,
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Znajomość pakietu Office, szczególnie Excel,
- Umiejętność pracy w grupie,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Skrupulatność,
- Sumienność,
- Punktualność,
- Odpowiedzialność,
- Dyspozycyjność w ramach pracy: 3 dni w tygodniu lub 24 godz. w tygodniu
- Staż w nowoczesnej firmie rozwijającej się na terytorium Polski i Europy,
- Dostosowanie godzin pracy do grafiku zajęć na uczelni,
- Umowę cywilno-prawną,
- Zdobycie doświadczenia pod nadzorem opiekuna,
- Wynagrodzenie dostosowane do posiadanej wiedzy i kompetencji,
- Pracę w zgranym zespole.