T-Mobile Polska S.A. to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
Zakres odpowiedzialności
- Pomoc w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych
- Logistyczna obsługa szkoleń
- Archiwizowanie dokumentów szkoleniowych (listy obecności, ankiety, testy)
- Współpraca z hotelami w zakresie organizowania noclegów, cateringu, dojazdów
- Współudział w bieżących projektach realizowanych przez Sekcję Szkoleń i Rozwoju Sił Sprzedaży
Profil kandydata
- 3,4 lub 5 roku ( preferowane kierunki: psychologia, socjologia, marketing i zarządzanie)
- Dobra znajomość obsługi Ms Office ( excel, word, power point )
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
- Systematyczność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Zainteresowanie obszarem szkoleń i rozwoju pracowników będzie dodatkowym atutem
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.