Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, aby pomóc im w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.
Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.
W związku z rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Praktykant w dziale Customer Care
Miejsce pracy: Warszawa
Jeżeli:
- praca z ludźmi to twój żywioł i autentycznie lubisz kontakt z klientem,
- jesteś cierpliwy i potrafisz jasno wytłumaczyć nawet najbardziej zawiłe problemy,
- masz doświadczenie w telemarketingu, obsłudze klienta (mile widziane),
- masz status studenta,
- bardzo dobrze obsługujesz komputer i sprawnie poruszasz się po Internecie.
Szukamy właśnie Ciebie!
Twoje obowiązki:
Twoje obowiązki:
- odpowiadanie na pytania i wątpliwości klientów Groupon Polska drogą e-mailową i telefoniczną,
- Samodzielna organizacja pracy,
- Możliwość poszerzania obszaru zainteresowań,
- Wdrożenie w procesy działowe.
Co dla Ciebie przygotowaliśmy:
- bezpłatną praktykę w młodej i dynamicznie rozwijającej się firmie w najlepszym teamie Customer Care,
- poznanie polityki budowania relacji i kontaktów w firmie,
- możliwość zaangażowania się w projekty i konkursy międzywydziałowe,
- pracę w samym centrum Warszawy,
- referencje po zakończeniu praktyk,
- szybkie podejmowanie decyzji dzięki płaskiej strukturze.