Miejsce pracy: Rzeszów
- chcę sobie dorobić do studenckiego budżetu
- lubię rozmawiać, szczególnie przez telefon
- do zadań podchodzę z entuzjazmem i zaangażowaniem
- jestem optymistą
- obsługa komputera nie jest mi obca
- wolę jeansy niż garnitur
Aplikuj na praktyki do najnowocześniejszego Biura Contact Center w Polsce*
PKO Banku Polskiego. Miejsce pracy: Lublin, Rzeszów.
- atrakcyjna stawka godzinowa
- sympatyczny zespół
- elastyczna forma zatrudnienia
- szkolenie przygotowujące do pracy
- okazje do sprawdzenia się w zadaniach m.in. takich jak:
- prowadzenie rozmów o charakterze informacyjnym i sprzedażowym
- przeprowadzanie badań ankietowych
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.