Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
- Ewidencjonowanie reklamacji w systemie zgodnie z obwiązującymi regulacjami wewnętrznymi Banku
- Organizowanie spotkań, warsztatów, szkoleń oraz innych działań operacyjnych w Zespole Rzecznika Klienta
- Zarządzanie korespondencją
- Wykształcenia wyższego lub w trakcie ( preferowane ekonomia, bankowość lub prawo)
- Ogólnej wiedza dotyczącej produktów i usług bankowych
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Orientacji w przepisach i regulacjach prawnych dot. produktów i usług bankowych – mile widziane
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- Odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadań
- Zdolności analitycznych i organizacyjnych,
- Umiejętności pracy zespołowej oraz organizowania pracy własnej w sposób umożliwiający terminową realizację przydzielonych zadań,
- Dokładności, sumienności i zaangażowanie,
- Wysokiej kultury osobistej.
- Płatne praktyki z możliwością przedłużenia współpracy
- Możliwość w pracy w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.