Praktykant / Praktykantka w obszarze myślenia klientem
W tym zespole masz szanse zdobyć wiedzę z
- szeroko pojętego CX (customer experience) i design thinking
- upraszczania komunikacji użytkowej w biznesie
- organizacji działań kulturowych w zakresie empatii, etyki i prostego języka
- pracy projektowej – przy działaniach, które mają podnosić CX w różnych obszarach banku, np. w reklamacjach.
- projektowania rozwiązań klientocentrycznych, udziału w badaniach z klientami, projektowanie ścieżek klientów
- porozumienia bez przemocy (NVC) w biznesie
brzmi ciekawie? Czytaj dalej!
Jakie zadania czekają na Ciebie?
- tworzenie tekstów na wewnętrzną stronę poświęconą etyce
- szukane inspiracji do propagowania tematu etyki, empatii, prostej komunikacji wewnątrz organizacji
- tworzenie prezentacji w tematach klientocentrycznych – również po angielsku
- tłumaczenie tekstów na język angielski – nie jako zadanie codzienne, raz na jakiś czas
- tworzenie materiałów szkoleniowych, edukacyjnych. Zarówno od strony graficznej jak i merytorycznej. Zakres: etyka, empatia, prosty język.
- upraszczanie komunikacji – prace redakcyjne
Zaaplikuj jeśli:
- wyróżniają Cię umiejętności komunikacyjne tj. tworzenie komunikacji pisanej oraz sprawna komunikacja werbalna – umiejętność pozyskiwania informacji, zadawania pytań, otwartość w pozyskiwaniu informacji
- posiadasz wiedzę o aktualnych trendach, jesteś „na bieżąco”
- potrafisz tworzyć jakościowe prezentacje, znasz biegle PPP, korzystasz z dostępnych w sieci platform typu Canva
- potrafisz wyszukiwać informacje, przetwarzać je, wyciągać esencje, tworzyć czytelne notatki, logicznie układać informacje
- Twój angielski jest na poziomie, który umożliwia: swobodne tworzenie tekstów z wykorzystaniem naturalnych dla tego języka konstrukcji, czytanie materiałów w języku angielskim i wykorzystywania ich w codziennej pracy, potrafisz tłumaczyć teksty na angielski
- szybko uczysz się nowych programów
- masz wykształcenie z obszarów polonistyki, marketingu, dziennikarstwa
Jeśli cechuje Cię otwartość, kreatywność, elastyczność, myślenie krytyczne i jednoczesna umiejętność pracy zadaniowej (nastawienie na efekty). Odnajdziesz się w naszym zespole! Potrafisz działać w dynamicznie zmieniających się wymaganiach ? aplikuj – nie czekaj!
Mile widziane:
- wiedza z zakresu CX
- wiedza z zakresu Storytelling'u
- znajomość i stosowanie w praktyce idei porozumienia bez przemocy
W ramach praktyk oferujemy Ci zatrudnienie na umowę o pracę (20h/tyg) z wynagrodzeniem 1745 zł brutto/msc przez okres 12 miesięcy.
Pracujemy w modelu hybrydowym - dwa razy w tygodniu widzimy się w biurze w Łodzi, ul. Kilińskiego 74 :)
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- Zapoznamy się z Twoim CV.
- Spotkasz się ze swoim przyszłym opiekunem.
- Porozmawiasz z rekruterką.
- Damy znać, jak Ci poszło!
Od nas dostaniesz:
- Wsparcie mentora
- Dostęp do bazy szkoleń i książek
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Kartę sportową
- Dostosowanie grafiku do Twoich zajęć