Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- koordynacja kwalifikacji ready for business –ściągnięcie od zadanych dostawców podpisanego Kodeksu Postępowania dla Dostawców, archiwizacja i wysłanie ich do GBSu/ lub korzystanie z narzędzia SCM ST,
- weryfikacja kompletności dokumentów w archiwach na dyskach według zadanych kryteriów,
- przygotowywanie dokumentów wedługg zadanego wzoru,
- aktualizacja Pascom - przed wprowadzeniem automatyzacji,
- wysyłka dokumentacji / wysyłka kart paliwowych,
- archiwizacja dokumentów flotowych (dokumenty z szafy flotowej),
- wsparcie w projektach: automatyzacja Pascom; telematyka; dekarbonizacja,
- analizy danych na potrzeby prezentacji/potrzeby wewnętrzne,
- kontakt z GBS/ innymi działami firmy zgodnie ze zleconymi zadaniami.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - minimum poziom B2,
- znajomość pakietu MS Office,
- chęć do nauki i zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego,
- dobra organizacja własnej pracy, zaangażowanie w powierzone obowiązki,
- skrupulatność, rzetelność,
- mile widziane pierwsze doświadczenie w pracy biurowej,
- gotowość podjęcia pracy w wymiarze pół etatu (umowa-zlecenie).
- umowę-zlecenie w wymiarze pół etatu,
- elastyczny czas pracy dopasowany do możliwości,
- ogromną dawkę wiedzy i nowego doświadczenia w organizacji będącej liderem na świecie,
- pracę pełną wyzwań, nowości, ciekawych zadań,
- możliwość pracy w międzynarodowych strukturach,
- pracę w systemie hybrydowym.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.