w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- weryfikacja list uczestników oraz przesyłanie ich do firm szkoleniowych, cateringowych i hoteli
- archiwizacja dokumentów, wsparcie w procesie dot. faktur (wprowadzanie)
- prace administracyjno-logistyczne przy organizacji szkoleń
- dyspozycyjności i komunikatywności
- studiów na kierunki administracja, zarządzanie, logistyka, socjologia i podobne (min. 3 rok)
- umiejętności organizacyjnych
- Microsoft Excel poziom średniozaawansowany
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Poznaj
Budimex SA
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.