Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Do jednego z naszych oddziałów w Toruniu, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Opis stanowiska:
- wsparcie Rekruterów w poszczególnych etapach procesów rekrutacyjnych
- wyszukiwanie potencjalnych Kandydatów na zlecone stanowiska pracy
- przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, umieszczanie ich na portalach ogłoszeniowych, selekcja CV
- wykonywanie rozmów telefonicznych z potencjalnymi kandydatami
- udział w rozmowach kwalifikacyjnych
- analiza rynku
- poszukiwanie nowych form dotarcia do odpowiednich Kandydatów
- prace administracyjne z zakresu HR
Wymagania:
- zaangażowania
- kreatywności
- nastawienia na rozwój
- wykształcenia kierunkowego lub w trakcie nauki (zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia)
Oferujemy:
- możliwość wykorzystania i rozwinięcia własnych kompetencji
- przyjazną atmosferę pracy
- pracę wśród profesjonalistów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą
- zaświadczenie o odbytych praktykach
- w przypadku zadowolenia obu stron, możliwość podjęcia pracy na stałe