Czy wiesz, że blisko połowa zespołu przygodę z PLAY rozpoczęła od praktyk?
Przekonaj się i dołącz do nas!
- Nadzór elementów sieci mobilnej
- Weryfikacja alarmów w systemach nadzoru sieci
- Zgłaszanie awarii do firm utrzymaniowych
- Weryfikacja usuniętych usterek przez podwykonawców
- Współpraca z dostawcami sprzętu i usług
- Analiza statystyk KPI
- Studiujesz telekomunikację (preferowani studenci/studentki ostatnich lat studiów) bądź posiadasz status absolwenta
- Jesteś dyspozycyjny/a 4 dni w tygodniu po 8h (warunek konieczny) lub w pełnym wymiarze godzin
- Znasz podstawy architektury sieci GSM, UMTS LTE
- Możliwość odbycia 3-miesięcznych płatnych praktyk na podstawie umowy o praktykę absolwencką (harmonogram praktyk do ustalenia)
- Zdobycie cennego doświadczenia – zapewniamy szkolenia i wsparcie specjalistów pracujących w Play
- Możliwość kontynuacji współpracy po zakończeniu praktyk
Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.