w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- weryfikacja obecnych opisów stanowisk pracowników,
- przygotowanie opisów stanowisk na nowych wzorach,
- analiza dostępnych danych,
- prace administracyjne i wsparcie Biura w codziennych obowiązkach.
- wykształcenia na kierunku administracja, zarządzanie, socjologia, psychologia i inne pokrewne min. IV rok studiów
- dyspozycyjności
- komunikatywności oraz dobrej organizacji pracy.
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
- opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe),
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Poznaj
Budimex SA
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.