SYGMA BANK, będący częścią francuskiej grupy LaSer, to dynamicznie rozwijający się na polskim rynku Bank z siedzibą w Warszawie. Specjalizujemy się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe. Oferujemy karty kredytowe, kredyty ratalne oraz pożyczki gotówkowe. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Praktykant/ka w Zespole Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PP/PR/ZWIT/W
Zadania:
- Wsparcie pracowników działu w rozwiązywaniu zgłoszeń użytkowników komputerów,
- Pomoc w przygotowywaniu komputerów do pracy oraz instalacji systemów operacyjnych i oprogramowania
- Przeprowadzenie inwentaryzacji rocznej zasobów IT
Wymagania:
- Ukończony co najmniej III rok studiów na kierunku technicznym
- Znajomość budowy komputera, głównie systemu Windows
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Duże zdolności organizacyjne oraz samodzielność w realizacji zadań
- Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
- Umiejętność szybkiego uczenia się
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju zawodowego
- Nabycie wiedzy i umiejętności związanych z budową komputera
- Poznanie sposobu pracy Service Desk w kontekście rozwiązywania problemów użytkowników
- Możliwość odbycia 3 miesięcznych praktyk zawartych w oparciu o umowę zlecenie
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole w miłej atmosferze
- Pakiet szkoleń dedykowany dla uczestników Programu Wakacyjnych Praktyk Letnich
- Dofinansowanie do karty MultiSport