specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 4 300 - 4 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: ustalanie w terenie granic i powierzchni działek rolnych, weryfikowanie w terenie zadeklarowanej uprawy, weryfikowanie w terenie warunków przyznania płatności, weryfikowanie w terenie zobowiązań podmiotu kontrolowanego, sporządzenie dokumentacji pokontrolnej, wyjazdy w teren...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Typowe zadania związane z działaniem sekretariatu jednostki organizacyjnej w uczelni wyższej, w tym: Bieżące sprawy, w tym na przykład przygotowanie pism, rozliczeń finansowych, umów,...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
22 godz.
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną studentów. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna studentów wydziału, w tym cudzoziemców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla studentów i absolwentów, naliczanie i rozliczanie...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Organizacja pracy z zastosowaniem procedur i wytycznych. Obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i kursów dokształcających prowadzonych przez Centrum Kształcenia na Odległość. Obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Kompletowanie potrzebnych dokumentów do przeprowadzenia kontroli, Zarządzanie dokumentacją pokontrolną, w tym zatwierdzanie formalności po zakończeniu inspekcji, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Przygotowywanie korespondencji służbowej, Archiwizacja danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
PRAKTYKANT/KA W DZIALE ADMINISTRACJI (praktyka bezpłatna)
PRAKTYKANT/KA W DZIALE ADMINISTRACJI (praktyka bezpłatna)
NEONET SA
Wrocław
praca stacjonarna
4645 dni temu
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów branż RTV, AGD, IT oraz nowych technologii. Aktualnie do wsparcia projektów w Pionie Administracji firmy NEONET poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PRAKTYKANT/KA W DZIALE ADMINISTRACJI (praktyka bezpłatna)
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: REK/Praktykant/Wrocław/12/2011
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
wsparcie Specjalistów ds. umów najmu i mediów w realizacji bieżących zadań;
aktualizacja baz danych w zakresie podpisywanych z dostawcami umów i innych informacji nt. sklepów NEONET;
testowanie wybranych funkcjonalności aplikacji pomocnych w zarządzaniu najmami.
Od Kandydatów oczekujemy:
możliwości uczestniczenia w praktykach w wybranych godzinach pomiędzy 7.00 a 17.00;
umiejętności analitycznych;
bardzo dobrej organizacji pracy;
rzetelności w wykonywaniu zadań;
umiejętności pracy w zespole;
znajomości narzędzi pakietu Microsoft Office.
Wybranym Kandydatom oferujemy:
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającym się Dziale Zarządzania Powierzchniami Wynajętymi i w nowocześnie zarządzanej firmie;
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 4 300 - 4 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: ustalanie w terenie granic i powierzchni działek rolnych, weryfikowanie w terenie zadeklarowanej uprawy, weryfikowanie w terenie warunków przyznania płatności, weryfikowanie w terenie zobowiązań podmiotu kontrolowanego, sporządzenie dokumentacji pokontrolnej, wyjazdy w teren...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Typowe zadania związane z działaniem sekretariatu jednostki organizacyjnej w uczelni wyższej, w tym: Bieżące sprawy, w tym na przykład przygotowanie pism, rozliczeń finansowych, umów,...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
22 godz.
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną studentów. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna studentów wydziału, w tym cudzoziemców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla studentów i absolwentów, naliczanie i rozliczanie...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Organizacja pracy z zastosowaniem procedur i wytycznych. Obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i kursów dokształcających prowadzonych przez Centrum Kształcenia na Odległość. Obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Kompletowanie potrzebnych dokumentów do przeprowadzenia kontroli, Zarządzanie dokumentacją pokontrolną, w tym zatwierdzanie formalności po zakończeniu inspekcji, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, Przygotowywanie korespondencji służbowej, Archiwizacja danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...