- Wsparcie Konsultantów w realizacji procesów rekrutacyjnych;
- Organizację spotkań z Kandydatami oraz udział w rozmowach rekrutacyjnych;
- Analizowanie rynku pod kątem potencjału biznesowego i działań konkurencji;
- Dbałość o najwyższe standardy i jakość realizowanych procesów rekrutacyjnych.
- Absolwent lub student ostatnich lat studiów który jest zainteresowany rozwojem w obszarze HR;
- Zaangażowanie w realizacje zadań, wysoka motywacja do osiągania postawionych celów;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Znajomość narzędzi MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Trzy miesięczne bezpłatne praktyki w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Twórczą atmosferę pracy z ludźmi, którzy uwielbiają to, co robią;
- Możliwość stałego podnoszenia kompetencji i poszerzania specjalistycznej wiedzy.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.