Jest organizacją utworzoną w wyniku globalnego połączenia francuskich firm Atos oraz Bull w drugiej połowie 2014 roku.
W naszym kraju grupy te reprezentowane były przez trzy odrębnie działające dotychczas firmy: Atos Polska, AMG.net S.A. oraz Bull Polska.
Naszymi klientami są najważniejsi gracze różnych sektorów gospodarki polskiej i światowej.
Wykorzystując nasze technologiczne centra kompetencji mieszczące się w 5 lokalizacjach w Polsce dostarczamy klientom najwyższą jakość usług zarówno w wymiarze lokalnym, jak również międzynarodowym.
Atos Polska to:
- ponad 1200 osób w 5 lokalizacjach w Polsce (Łódź, Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Toruń),
- ... 7 centrów technologicznych (Oracle, Microsoft, SAP, Liferay, Java, Salesforce, ATG),
- ... innowacyjne projekty dla renomowanych klientów,
- ... część międzynarodowej informatycznej Grupy Atos w Polsce,
- ... najwyższe kompetencje i kilkanaście lat doświadczeń w branży IT,
- ... młode, zaangażowane i kreatywne zespoły pracowników,
...rozwój Twojej kariery
Proponujemy Ci:
-
Ciekawą 3-miesięczną, płatną praktykę w Dziale Administracji Systemów IT
-
Możliwość poznania zasad funkcjonowania Front Desku
-
Możliwość realizacji zróżnicowanych zadań
-
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dużej, międzynarodowej firmie
-
Nauczysz się jak pracować na pierwszej linii obsługi środowiska IT
-
Poznasz konfigurację, powiązania i zasady działania systemów IT w dużej korporacji informatycznej
-
Poszerzysz swoją wiedzę z zakresu administrowania serwisami w oparciu o Linux
-
Wsparciem bieżącej obsługi użytkowników
-
Obsługą zgłoszeń dotyczących wewnętrznych systemów IT
-
Będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za administrowanie całą infrastrukturą informatyczną w naszej firmie
- Prostą konfiguracją serwisów i wykorzystywaniem narzędzi Linux
- Identyfikowaniem, zapobieganiem i usuwaniem awarii infrastruktury IT
ZOSTAŃ Z NAMI NA DŁUŻEJ
Naszym stałym pracownikom gwarantujemy stabilność zatrudnienia, dbamy o rozwój i zdrowie, wspieramy samorealizację w pracy i po godzinach.
- Znajomości obsługi systemów operacyjnych: Linux i Windows
- Znajomości sieci komputerowych
- Podstawowej umiejętności diagnozowania i lokalizowania problemów systemowych
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Samodzielności w rozwiązywaniu prostych problemów technicznych