In August 2014, SouthWestern was acquired by Capita (UK) plc.
We employ over 800 people in the company, including more than 200 in Lodz and are constantly looking for new employees. Every year our Customer Service requirements increases by as much as 40%.
Masz sporo wolnego czasu? Chcesz spróbować swoje siły w międzynarodowym
środowisku i zdobyć ciekawe doświadczenie?
Wybierz naszą firmę!
SouthWestern BPS Poland Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą
zatrudniającą obecnie ponad 200 osób zajmujących się zarządzaniem należnościami,
zobowiązaniami oraz obsługą klienta. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
-
prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników
-
sprawdzanie ewidencji czasu pracy pracowników
-
przeprowadzanie wstępnej rekrutacji
-
aktywny udział w procesach rekrutacyjnych w języku angielskim
-
obsługa urządzeń biurowych
-
pomoc w bieżącej pracy działu HR
Czego oczekujemy:
Poszukujemy osoby otwartej i komunikatywnej, która nie boi się mówić
w języku angielskim i wykazuje się dużym zaangażowaniem oraz dokładnością w wykonywaniu zadań. Jest zainteresowana zdobyciem wiedzy praktycznej z zakresu prawa pracy i HR.
Co oferujemy:
-
zdobycie doświadczenia w dziedzinie kadr i administracji, zdobycie wiedzy dotyczącej zastosowania prawa pracy w praktyce
-
zdobycie doświadczenia w obszarach rekrutacji oraz szkoleń
-
pracę w międzynarodowym środowisku
-
możliwość podniesienia kwalifikacji i poszerzenia kompetencji
-
zdobycie doświadczenia w branży HR
-
możliwość odbycia bezpłatnych praktyk w jednej z czołowych firm na rynku outsourcingu
Praktyki trwają 3 miesiące, co najmniej 25 godzin tygodniowo.