Głównym przedmiotem działalności ITCARD jest obsługa bankomatów, terminali płatniczych POS, kart płatniczych VISA i Mastercard oraz obsługa autoryzacji transakcji płatniczych. ITCARD Centrum Technologii Płatniczych SA jest drugim, największym centrum obsługi i procesingu bankomatów w Polsce. Do ITCARD należy ogólnopolska sieć bankomatów Planet Cash, sieć terminali płatniczych Planet Pay oraz internetowa galeria handlowa Planet Plus.
Poszukujemy obecnie wsparcia do Zespołu Zarządzającego Siecią Bankomatów, głównym zadaniem osoby będzie obsługa biurowa działu. Jeśli więc jesteś studentem lub absolwentem i posiadasz jeszcze niewielkie doświadczenie ale chciałbyś/abyś rozpocząć swoją przygodę zawodową w ciekawej firmie, jesteś otwarty/a, komunikatywny/a i gotowy/a do pracy to zapraszamy do aplikowania!
- wsparcie w weryfikacji faktur czynszowych,
- przygotowanie pism i innych dokumentów dotyczących funkcjonowania sieci Planet Cash,
- wsparcie dla handlowców pracujących w terenie,
- kontrolę nad obiegiem dokumentów w zakresie obejmowanego stanowiska,
- archiwizację umów najmu i wszelkie czynności związane z powierzoną dokumentacją.
- ukończone studia lub w trakcie studiów;
- umiejętność tworzenia pism i innych dokumentów administracyjnych;
- bardzo dobra komunikacja interpersonalna;
- otwartość na zmiany;
- dobra znajomość pakietu Office;
- samodzielność na obejmowanym stanowisku;
- odpowiedzialność.
- pracę od zaraz,
- zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną,
- elastyczny czas pracy (możliwość dostosowania godzin do planu zajęć),
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.