Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 55 000 pracowników w ponad 1500 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.
Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów.
Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:
Pracownik Zespołu ds. otwarć sklepów
Miejsce pracy: woj.
świętokrzyskie
Miejsce pracy: centralna Polska
Twoja rola w naszej organizacji
Jako Pracownik Zespołu ds. Otwarć Sklepów jesteś odpowiedzialny za przygotowanie do otwarcia nowych sklepów sieci Action w Polsce.
Twój zakres obowiązków
- ułożenie ekspozycji sklepowej zgodnie z przygotowanym layoutem oraz obowiązującymi standardami VM
- przygotowanie do pierwszego zatowarowania sklepu
- rozmieszczenie materiałów związanych z komunikacją marketingową
- szkolenie pracowników sklepu z obowiązujących w Action procedur, oraz standardów VM
Oczekujemy od Ciebie
- dyspozycyjności oraz gotowości do bardzo częstych podróży służbowych (wyjazdy całotygodniowe)
- co najmniej średniego wykształcenia
- zainteresowania tematyką VM
- umiejętności do pracy w zespole, oraz chęci do przekazywania wiedzy innym
- prawa jazdy kat. B
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
W zamian przygotowaliśmy dla Ciebie
- pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- bezpłatny pakiet opieki medycznej
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
- wynagrodzenie 3 600 zł. brutto miesięcznie + dodatek stanowiskowy 800 zł. brutto miesięcznie