ASKOM Sp. z o.o., 44-100 Gliwice, ul. Józefa Sowińskiego 13
tel. +48 32 3018100,e-mail:biuro@askom, www.askom.pl, www.asix.com.pl
tel. +48 32 3018100,e-mail:biuro@askom, www.askom.pl, www.asix.com.pl
ASKOM jest gliwicką firmą, od ponad 25 lat realizującą projekty, których efektem są elementy naszego codziennego życia. Z naszych rozwiązań korzystają m.in. Carlsberg Polska, Heinz, Mokate, Mondelez, Danone, Philips Lighting, AkzoNobel, PGE, Jaguar Land Rover.
Zajmujemy się tworzeniem, wdrażaniem oraz integracją systemów automatyki i przemysłowych systemów IT. Tworzymy autorskie oprogramowanie przemysłowe klasy SCADA - chcesz wiedzieć więcej?
Zajrzyj tutaj
www.askom.pl i www.asix.com.pl
Pracownik wsparcia technicznego systemów IT firmy SIEMENS
Kogo szukamy?
Do Działu Przemysłowych Systemów IT szukamy osób, które będą wsparciem technicznym dla użytkowników przemysłowych systemów IT SIEMENS Opcenter
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
- posiadasz wykształcenie co najmniej średnie z zakresu informatyki lub pokrewne
- posiadasz podstawową wiedzę w zakresie
- systemów operacyjnych MS Windows Server
- bazy danych MS SQL i środowiska Reporting Services
- sieci komputerowych
- wirtualizacji VMware - znasz język T-SQL, na poziomie pozwalającym na swobodną analizę zapytań
- posługujesz się płynnie językiem polskim
- władasz językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- posiadasz umiejętność analitycznego myślenia
- jesteś dyspozycyjny i gotowy na pracę zmianową, także w weekendy – praca w oparciu o elastyczny harmonogram z zachowaniem norm kodeksowych (bez nadgodzin)
Twoim dodatkowym atutem będzie
- znajomość bazodanowych systemów IT np. ERP, MES, APS
- umiejętność debugowania kodu w środowisku MS Visual Studio
- znajomość systemów automatyki firmy SIEMENS (Step7, WinCC, PCS7, SIMATIC Batch)
- odporność na stres (bezpośredni kontakt z Klientem)
Czym będziesz się zajmować?
- zdalnym wsparciem dla użytkowników przemysłowych systemów IT SIEMENS Opcenter
- zdalnym serwisem systemów IT i automatyki przemysłowej
- prewencyjną kontrolą środowiska IT i sieci LAN wybranych Klientów
- drobnymi pracami administracyjnymi w zakresie sieci LAN, serwerów Windows, VMware, baz danych, itp.
- instalowaniem i testowaniem oprogramowania i sprzętu IT
- obsługą zgłoszeń w systemie ServiceDesk ITSM
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość współpracy w niepełnym wymiarze czasu pracy na umowę zlecenie lub na zasadach B2B
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników