Ogłoszenie numer: 3567118, z dnia 2020-08-18
Główną gałęzią działalności spółki jest produkcja i sprzedaż specjalistycznych maszyn oraz urządzeń wykorzystywanych w lotnictwie dla naziemnej obsługi statków powietrznych. Spółka zajmuje się nie tylko sprzedażą maszyn i urządzeń wykorzystywanych na lotniskach, ale również sprzedażą części zamiennych, świadczeniem usług naprawy oraz konserwacji GSE (ground support equipment). Spółka cechuje się koncepcją działalności tzw. ”SSS” (Sale, Service and Spare parts), czyli Sprzedaż, Serwis, Części zamienne. Na tym polega nasza konkurencyjna przewaga, ponieważ oferujemy kompleksowy pakiet usług dla naszych klientów. Podstawowa grupa klientów AERO-GSE sp.z o.o. to: Porty lotnicze Linie Lotnicze Firmy Handlingowe Firmy budowlane Działalność naszej spółki obejmuje: kraje UE w tym Polska, kraje byłego ZSRR, kraje bliskiego wschodu oraz inne państwa.
Pracownik Wsparcia Sprzedaży (Sale Support)
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Wsparcie działu sprzedaży B2B, m.in. w zakresie:
- wstępnej analizy dokumentacji przetargowej,
- aktualizacji i optymizacji danych w systemie,
- przygotowywania i sporządzania ofert, innych dokumentów,
- telefonicznej obsługi klientów zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie udzielania podstawowych informacji o produktach i usługach,
- drobnych tłumaczeń,
- kontroli i rejestracji dokumentów sprzedaży.
Wymagania
- komunikatywna znajomość języka rosyjskiego i/lub angielskiego,
- znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem,
- wykształcenie średnie lub średnie techniczne,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (szczególnie Excel),
- umiejętność analizy danych, pracy w zespole, dobrej organizacji pracy,
- odpowiedzialność, terminowość i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.
Oferujemy
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia i umowę o pracę,
- ambitną i pełną wyzwań pracę w organizacji będącej jednym z wiodących graczy na rynku,
- możliwość uzyskania karty sportowej,
- możliwość rozwoju zawodowego w dziale Sprzedaży.