- Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email.
- Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk i procedur.
- Emfaza i entuzjazm w kontaktach z klientami.
- Wykorzystanie wiedzy z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
- o najmniej rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość języka chorwackiego na poziomie minimum C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Zdolność do zachowania spokoju i takty w trudnych sytuacjach.
- Dokładność, umiejętności organizacyjne.
- Umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii i procesów.
- Doświadczenie w pracy z luksusowymi markami i systemami CRM.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia.
- Wsparcie lidera zespołu.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.