CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z branży IT, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik wsparcia klienta z językiem angielskim
Zakres obowiązków:
- Rejestrowanie i diagnozowanie zgłoszeń klientów klientów otrzymane przez telefon, pocztę głosową, e-mail i za pośrednictwem portalu klienta
- Pomoc w rozwiazywaniu problemów
- Segregacja zleceń napraw i bieżący kontakt z działem technicznym firmy
- Pilnowanie terminowości realizowanych zgłoszeń I rejestrowanie ich w wewnętrznym systemie
Czego oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – minimum B2, preferowany C1
- Mile widziana wiedza z zakresu wiedzy techniczny infrastruktury IT
- Umiejętność analizowania i wyciągania wniosków
- Doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia/ obsługi klienta lub na stanowisku service desk
- Mile widziane znajomość struktury ITIL i jej funkcji w IT
Co możemy zaoferować:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z konkurencyjnym wynagrodzeniem w nowej firmie na terenie
- Gdańska- Wrzeszcz
- Prace w dużej i rozpoznawalnej firmie, wspierającej swoich pracowników
- Praktyczne i przydatne szkolenia wprowadzające w pracę w obszarze wsparcia IT
- Szereg benefitów pozapłacowych: karta multisport
- Pracę w nowoczesnej lokalizacji
- Świetną atmosferę i możliwość poznania ciekawych ludzi z całego świata