Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
• Obsługa połączeń w ruchu przychodzącym z możliwością rozwoju kompetencji w zakresie rozpatrywania reklamacji i skarg,
• Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.
Od kandydatów oczekujemy:
• Bardzo dobrej znajomości komputera,
• Dyspozycyjności (zmiany w przedziale 7-23),
• Zaangażowania i rzetelnego podejścia do pracy,
• Nastawienia na Klienta (empatia),
• Wykształcenia minimum średniego,
• Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności oraz bardzo dobrej organizacji pracy.
Oferujemy:
• Zatrudnienie po szkoleniu od razu na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Na początek stawkę 11,50 zł brutto + premię uzależnioną od wypracowanych wskaźników (po 3 miesiącach automatyczny wzrost stawki do 12,00 zł brutto),
• Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego,
• Profesjonalne szkolenie, za które zapłacimy wynagrodzenie,
• Pozytywną atmosferę oraz wsparcie ze strony kierowników i współpracowników.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.