Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT i transformacji cyfrowej. Świadczymy szeroką gamę usług - od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, tworzeniem oprogramowania oraz usługi outsourcingowe takie jak: staff augmentation, team leasing i permanent employment.
Avenga to ponad 2500 profesjonalistów i 20-letnie doświadczenie. Jesteśmy obecni w Europie, Azji i USA.
Pracownik wsparcia IT (1 lub 2 linia wsparcia)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.:
Nr ref.:
Zakres obowiązków:
- Wspieranie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów z aplikacjami informatycznymi (I lub II linia wsparcia)
- Współpraca z klientem wewnętrznym oraz z drugą i trzecią linią wsparcia oraz z zewnętrznymi dostawcami na temat zgłoszonych problemów i rozwoju aplikacji
- Rozwój i utrzymywanie bazy wiedzy o wspieranych aplikacjach, tworzenie dokumentacji i instrukcji, uczestniczenie w działaniach promocyjnych
- Testy i udział we wdrażaniu zmian w systemach informatycznych
- Konfigurowanie, parametryzowanie, administrowanie techniczne aplikacjami informatycznymi
- Optymalizacja, automatyzacja i unowocześnianie procesów wsparcia aplikacji i usług dla klienta wewnętrznego
- Szkolenie użytkowników w zakresie wspieranych aplikacji i procesów
- Samodoskonalenie w ramach wiedzy technicznej oraz wiedzy o procesach biznesowych
*Brak możliwości negocjowania stawki powyżej 35zł/h netto+vat
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia na 1 lub 2 linii wsparcia LUB dyplom studiów IT oraz pierwsze (chociaż kilku miesięczne) doświadczenie w IT / we wsparciu lub obsłudze klienta->jest to warunek nie do przeskoczenia, koniecznie wymagany
- Znajomość środowiska MS Windows, Office i innych narzędzi/oprogramowania MS
- Znajomość narzędzi Jira, Confluence, Bitbucket
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji
- Samodzielność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na współpracę
- Chęć pogłębiania wiedzy i umiejętność szybkiego uczenia się
Mile widziane:
- Znajomość jednego lub kilku z systemów: GLOBUS, Ferryt, Axapta, Doxis4
- Znajomość języka SQL (pisanie zapytań, czytanie kodu)
- Znajomości zagadnień związanych z technologią internetową, mobilną (Android, iOS )
- Znajomość środowiska Sharepoint (od strony użytkownika lub administratora)
- Doświadczenie i umiejętność diagnozowania problemów w działaniu systemów IT
- Doświadczenie w pracy przy projektach realizowanych w oparciu o zwinne metodyki np. SCRUM
- Doświadczenie w automatyzacji testów i testowaniu oprogramowania