Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Pracownik działu IT

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i aplikacjami na stacjach roboczych, wideokonferencjach, CCTV, terminalach WMS, kontroli dostępu, systemach czasu pracy i obecności, Szkolenie pracowników z zakresu aplikacji użytkowych działających w Grupie CANPACK,...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Maps Data Reviewer with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Work model: work from the office Standard working hours What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków....
  • Maps Data Reviewer with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik I-wszej linii wsparcia Warszawa
Pracownik wsparcia IT (1 lub 2 linia wsparcia)

Pracownik wsparcia IT (1 lub 2 linia wsparcia)

Avenga
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1378 dni temu
Avenga jest światowym ekspertem w obszarze IT i transformacji cyfrowej. Świadczymy szeroką gamę usług - od doradztwa strategicznego, usług związanych z customer experience, tworzeniem oprogramowania oraz usługi outsourcingowe takie jak: staff augmentation, team leasing i permanent employment. Avenga to ponad 2500 profesjonalistów i 20-letnie doświadczenie. Jesteśmy obecni w Europie, Azji i USA.
Pracownik wsparcia IT (1 lub 2 linia wsparcia)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.:
Zakres obowiązków:
  • Wspieranie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów z aplikacjami informatycznymi (I lub II linia wsparcia)
  • Współpraca z klientem wewnętrznym oraz z drugą i trzecią linią wsparcia oraz z zewnętrznymi dostawcami na temat zgłoszonych problemów i rozwoju aplikacji
  • Rozwój i utrzymywanie bazy wiedzy o wspieranych aplikacjach, tworzenie dokumentacji i instrukcji, uczestniczenie w działaniach promocyjnych
  • Testy i udział we wdrażaniu zmian w systemach informatycznych    
  • Konfigurowanie, parametryzowanie, administrowanie techniczne aplikacjami informatycznymi 
  • Optymalizacja, automatyzacja i unowocześnianie procesów wsparcia aplikacji i usług dla klienta wewnętrznego
  • Szkolenie użytkowników w zakresie wspieranych aplikacji i procesów    
  • Samodoskonalenie w ramach wiedzy technicznej oraz wiedzy o procesach biznesowych
    *Brak możliwości negocjowania stawki powyżej 35zł/h netto+vat
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia na 1 lub 2 linii wsparcia LUB dyplom studiów IT oraz pierwsze (chociaż kilku miesięczne) doświadczenie w IT / we wsparciu lub obsłudze klienta->jest to warunek nie do przeskoczenia, koniecznie wymagany
  • Znajomość środowiska MS Windows, Office i innych narzędzi/oprogramowania MS
  • Znajomość narzędzi Jira, Confluence, Bitbucket
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji
  • Samodzielność, sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na współpracę
  • Chęć pogłębiania wiedzy i umiejętność szybkiego uczenia się
Mile widziane:
  • Znajomość jednego lub kilku z systemów: GLOBUS, Ferryt, Axapta, Doxis4
  • Znajomość języka SQL (pisanie zapytań, czytanie kodu)
  • Znajomości zagadnień związanych z technologią internetową, mobilną (Android, iOS )
  • Znajomość środowiska Sharepoint (od strony użytkownika lub administratora)
  • Doświadczenie i umiejętność diagnozowania problemów w działaniu systemów IT
  • Doświadczenie w pracy przy projektach realizowanych w oparciu o zwinne metodyki np. SCRUM
  • Doświadczenie w automatyzacji testów i testowaniu oprogramowania
Prosimy o załączenie poniższej zgody w przesyłanej aplikacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych niewymienionych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie zgodnie z art. 221 § 4 Kodeksu pracy, w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Administratora – Avenga IT Professionals Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, na stanowisko Pracownik wsparcia IT (1 lub 2 linia wsparcia).
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Pracownik działu IT

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i aplikacjami na stacjach roboczych, wideokonferencjach, CCTV, terminalach WMS, kontroli dostępu, systemach czasu pracy i obecności, Szkolenie pracowników z zakresu aplikacji użytkowych działających w Grupie CANPACK,...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Maps Data Reviewer with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Work model: work from the office Standard working hours What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków....
  • Maps Data Reviewer with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....