Centrum Obsługi Klienta Detalicznego / Biuro Contact Center
Miejsce pracy: Rzeszów
Rodzaj umowy: umowa zlecenia
Termin zgłoszeń: 9 listopada 2015r.
- udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze informacyjnym
- nawiązywanie kontaktów z Klientami Banku w sprawach związanych z kwestiami bezpieczeństwa
- przeprowadzanie badań ankietowych
- budowanie pozytywnego wizerunku Banku w kontaktach z Klientami
- wykształcenia min. średniego
- komunikatywności oraz poprawnej wymowy
- wysokiej motywacji do pracy i nastawienia na realizację celu
- pozytywnego nastawienia
- zdolności szybkiego uczenia się i kreatywności
- odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu
- podstawowej znajomości obsługi komputera
- dyspozycyjności
- umowę zlecenia
- konkurencyjne wynagrodzenie
- elastyczny czas pracy
- profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.