Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: LUD/117/12/2017
Główne zadania:
• udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze informacyjnym
• nawiązywanie kontaktów z Klientami Banku w sprawach związanych z kwestiami bezpieczeństwa
• przeprowadzanie badań ankietowych
• budowanie pozytywnego wizerunku Banku w kontaktach z Klientami
Oczekujemy:
• wykształcenia min. średniego
• komunikatywności oraz poprawnej wymowy
• wysokiej motywacji do pracy i nastawienia na realizację celu
• pozytywnego nastawienia
• zdolności szybkiego uczenia się i kreatywności
• odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu
• podstawowej znajomości obsługi komputera
• dyspozycyjności
Oferujemy:
• umowę zlecenia
• konkurencyjne wynagrodzenie
• elastyczny czas pracy
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.