Narodowy Bank Polski
Oddział Okręgowy w Warszawie
poszukuje kandydata do pracy w Wydziale Obsługi Klienta
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- kompleksowa obsługa rachunków bankowych prowadzonych przez NBP,
- obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych do obsługi rachunków prowadzonych w NBP.
Wymagania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, bankowość, ekonomia,
- wiedza z zakresu finansów publicznych z uwzględnieniem bankowej obsługi budżetu państwa,
- biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość ogólnych zasad rachunkowości,
- dokładność, terminowość i odpowiedzialność w zakresie realizacji powierzonych zadań,
- umiejętność sprawnego syntetyzowania informacji oraz precyzyjnego i przejrzystego przekazywania ich w formie pisemnej i ustnej,
- wychodzenie z inicjatywą, poszukiwanie rozwiązań,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy własnej, zdolność do pracy pod presją czasu.