Ogłoszenie numer: 3103463, z dnia 2020-02-20
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
poszukuje kandydata (k/m) do pracy
w Wydziale Administracyjnym
Pracownik w Wydziale Administracyjnym
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Wymiar etatu: 1 etat
Liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko
Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą, Warszawa, ul. Kielecka 43
Warunki pracy:
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym,
- bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem przez Dyrektora Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą pełnomocnictw dla Dyrektora ZS w Atenach i Kierowników Szkół Polskich do zawierania / rozwiązywania umów, porozumień, aneksów związanych z funkcjonowaniem szkół za granicą (z wyjątkiem umów o pracę), a w szczególności:
- kontrolowanie terminów umów,
- przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji niezbędnej do udzielenia pełnomocnictwa,
- przekazywanie dokumentacji, o której mowa powyżej do ustaleń międzywydziałowych oraz koordynacja procesu tych ustaleń,
- przygotowywanie pełnomocnictw,
- kompletowanie i ewidencja elektroniczna dokumentacji związanej z udzieleniem pełnomocnictwa.
- Prowadzenie spraw związanych w zaopatrywaniem Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w tym także szkół za granicą i szkół im. KEN w druki szkolne i akcydensowe, a w szczególności:
- kompletowanie zamówień,
- zamawianie druków szkolnych i akcydensowych,
- przygotowywanie przesyłek do szkół zgodnie z przesłanymi przez nie zamówieniami,
- prowadzenie ewidencji przekazanych druków szkolnych i akcydensowych.
- Opracowywanie i przeprowadzenie postępowań związanych z wyborem wykonawców dostaw, usług i robót budowalnych, do których nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z procedurami opisanymi w regulaminie udzielania zamówień publicznych i przepisach o zamówieniach publicznych.
- Dbałość o stan techniczny samochodu służbowego, a w szczególności naprawy, przeglądy, wymiana opon, tankowanie.
- Prowadzenie bieżących spraw gospodarczo – zaopatrzeniowych Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą, a w szczególności sporządzanie zamówień, przyjmowanie dostaw, zaopatrywanie w środki czystości, materiały biurowe, tonery i materiały eksploatacyjne, wyrabianie i ewidencjonowanie pieczątek, kluczy.
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i gospodarowaniem majątkiem Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w tym w szczególności:
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji majątku Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w programie Lupine Inwentaryzacja,
- prowadzenie zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i instrukcjami wewnętrznymi obowiązującymi w Ośrodku Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą:
- kart inwentarzowych pomieszczenia,
- kart wyposażenia indywidualnego.
- prowadzenie spraw związanych z kradzieżami majątku i wyposażenia Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.
- Przygotowywanie stanowisk pracy.
- Zgłaszanie na bieżąco wszelkich awarii i usterek w budynku Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą oraz nadzór nad ich usuwaniem.
- Koordynowanie i dokonywanie drobnych czynności konserwatorskich.
- Nadzór nad realizacją budżetu w zakresie wykonywanych zadań.
- Nadzór nad realizacją umów związanych z administracyjnym funkcjonowaniem Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.
- Gromadzenie, porządkowanie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem wykonywanych obowiązków.
- Archiwizacja dokumentów w ramach prowadzonych spraw.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie,
- prawo jazdy kategorii B,
- biegła znajomość pakietu MsOffice
Wymagania dodatkowe:
- samodzielność,
- znajomość poprawnej polszczyzny,
- umiejętność redagowania pism,
- doświadczenie w pracy administracyjnej będzie dodatkowym atutem,
- znajomość programu Lupine Inwentaryzacja będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność samodzielnego zdobywania i aktualizowania zdobytej wiedzy w zakresie wykonywanych obowiązków,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- dokładność, odpowiedzialność, terminowość w wykonywaniu zadań.
Dokumenty wymagane przy składaniu wniosku:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- curriculum vitae i list motywacyjny;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści:
„Zapoznałe/am się z treścią klauzuli informacyjnej zawartej w treści ogłoszenia o pracę. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą z siedzibą w Warszawie, ul. Kielecka 43 moich danych osobowych wskazanych w CV oraz załączonych dokumentach aplikacyjnych, w tym danych wrażliwych, w dostarczonych przeze mnie dokumentach na potrzeby obecnego procesu rekrutacji." - oświadczenia:
- posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z praw publicznych;
- nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne w sprawie o umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
- nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem za umyślnie przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.